hallo talke en mama md

A

Anoniem

Guest
sorry dat ik zolang niks meer heb laten horen.
wat leuk voor jullie beide dat alles zo goed gaat.
ik ben 19 juli op controle geweest alles was prima alleen de bloeddruk nog iets laag maar ja verder voel ik me prima.
ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen en of ik jullie daar mee lastig kan vallen maar thuis gaat het niet zo goed en ik kan er met niemand over praten en het word me echt teveel.
mn man zit niet lekker in zn vel en ik probeer hem zoveel mogelijk te steunen.
maar hij is zo gemeen tegen mij omdat ik zn enige uitlaatklep ben. hij doet echt heel kwetsende uitspraken en ik kan niks maar dan ook niks goed doen.ik probeer me zoveel mogelijk in te houden maar dat word steeds moeilijker omdat hij echt alleen maar comentaar op me heeft.en zich zelf op het moment belangrijk vind.
hij gaat nou sinds kort ook naar een psycholoog en heeft veel stress met zn baas maar heeft gelukkig nieuw werk. ik hoop dat het gauw weer beter gaat want zo is het   voor bente en mij echt niet leuk. sorry dat ik jullie hier mee lastig heb gevallen maar ik moest het effe kwijt. liefs cindy.

Hé Cin! Dat geeft toch niets! Dit hier is lekker jouw uitlaadklep.

Wat vervelend dat het thuis niet zo lekkeer loopt joh! Ik hoop echt voor je dat het beter gaat binnenkort.
Als je het probeert aan te kaarten met hem, kun je er dan een beetje over praten?
Want het is voor jou niet makkelijk met een kind in huis en één in je buik en dan nog de hormonen die door je lijf gieren.

Probeer je rustig te houden, is vast niet makkelijk. Maar nogmaals alsje je hart wilt luchten! Ga je gang!!

dikke kus mama van MD

Ps ben blij voor je dat jouw zwangerschap wel goed gaat! De rest komt vast wel weer in orde!

hallo mama md.
heel erg bedankt.
ik probeer met hem te praten en hij zegt ook dat hij weet van zich zelf dat hij lastig is en dat hij het mij en bente moeilijk maakt. maar een paar min later zegt hij weer dat ik een slechte moeder ben en dat ik lui ben en dat ik een rotte appel ben in zn leven en dat doet allemaal pijn tewijl ik weet van me zelf dat ik continu bezig ben in het huishouden en met bente en hem ook te veel verwen want dat zeggen zijn vrienden nog.
hij is echt zo afstottend naar mij allen wil hij continu sex en daar heb ik geen behoefte aan als hij zo gemeen doet. als je dit alles teveel is moet je het zeggen dan val ik je er niet meer mee lastig. liefs cindy.

hoi cindy

ik las je bericht en wat is dat herkenbaar voor mij. mijn man is schyofreen, nu gaat het gelukkig heel goed met hem. maar we hebben 6 jaar terug een hele moeilijke periode mee gemaakt. hij kreeg een terugval en ging stemmen horen dingen zien die er niet waren en was zeer achterdochtig. vooral naar mij toe ik mocht niet zelf met de auto naar me werk hij haalde en bracht me. belde tig keer op een dag en viel constant tegen me uit. echt heel erg zwaar dan hadden we nog niet eens een kind rond lopen. we waren nog geen half jaar getrouwd maar iedereen vroeg wel aan me of ik nu ging scheiden. onbegrijpelijk voor mij. het heeft echt bloed zweet en veel tranen gekost. maar het is wel goed dat hij hulp heeft gezocht en als ik jou was zal ik ook zoveel mogelijk meegaan als die mogelijkheid er is. en anders zelf hulp zoeken bij iemand waar je erover kan praten want dat is ook heel erg blangrijk. wij zijn er gelukkig er samen heel goed uitgekomen en zijn nu in blijde verwachting van ons 2 kindje. meid erg veel sterkte en ik hoop dat jullie hier uiteidelijk ook sterker dan daarvoor eruitkomen.

veel liefs ook een cindy

Ik denk dat de Cindy voor mij je beter van advies kan dienen, die heeft immers ervaring ermee, helaas.
Maar je mag hier altijd je hart luchten!

Ik hoop dat jouw man met de hulp die hij heeft gezocht en de nieuwe baan in staat is om te herstellen en jullie er samen uitkomen!
Het is vast een hele lange en zware weg, maar als jullie het wel willen is het dat vast wel waard.

Heel veel sterkte!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan