Hallo, terug van weggeweest!! Zijn er nog bekenden!!!???

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Hier ben ik weer, terug van weggeweest!!
Heb rond januari 2005 actief mee gekletst. Ben eigenlijk benieuwd of jullie of iemand me nog herkend!! Hahaha
En zijn Sas24 en Bren er nog?? Hoop het voor jullie eigenlijk niet....
Nou zal me anders even voorstellen. Moppie 25 jaar, getrouwd, en sinds  oktober 2004 gestopt met de pil. Lopen inmiddels 1 jaar in het ziekenhuis. En nog steeds in afwachting.....
Dit was het even in het kort.
Graag wil ik weer even een gezellig "anoniem" kletspraatje zonder dat iemand daar "gek"van word. We zitten namelijk( helaas) allemaal in het zelfde "schuitje".

Hoop gauw iemand te horen, groetjes Moppie

Hoi Moppie,
Helaas weer welkom dan.......ik denk dat ik je niet ken.
Ik ben Daisy en ben 27 jaar, sinds juni in de mmm. Ben in afwachting IVF/ICSI
Met wat voor onderzoeken ben je nu bezig of ben je in afwachting als ik het vragen mag.
Tot snel en succes!!!!

Ha Daisy,
Leuk dat je reageert. Nou even in het kort. Zitten dus 1 jaar in de mmm.(Na 14 mnd thuis klussen zeg maar)
En eigenlijk(al zeg ik het zelf) schiet het niet op. Mijn cyclus was een zooitje.
Tijdje primolut geslikt(om menstruatie op te wekken)en ook regelmatig  bloedprikken, clomid geslikt, weer  bloed prikken. En tijdens onze laatste afspraak het geweldige nieuws dat er een eindelijk een eisprong was( helaas niet bevrucht ben nl weer ongesteld). Dus ja we moeten door met de clomid en klussen..
En de bedoeling is na 3 maanden een echo met contrast vloeistof om te kijken of mijn eileiders niet verstopt zijn (raar he die volgorde je zou zeggen doe het andersom)
Ben je miss al die tijd voor niks bezig.
Moppie

Ben ik weer,
Maar hoe staat het er bij jullie voor.... Wel al snel na 5 maanden al die behandeling.
Schiet het hopelijk voor jullie wel een beetje op...
Bij ons blijven we een beetje"hangen" had na 1 jaar ziekenhuis wel meer onderzoeken en resultaten vewacht.
Maar goed dat we alles niet van te voren weten he!!

Moppie

Jee moppie,
Ze doen het in ieder ziekenhuis inderdaad erg anders. Had het inderdaad andersom verwacht!!!
Bij ons gaat het inderdaad allemaal best snel, daar mag ik niet over klagen eigenlijk, maar soms is het nog te langzaam naar mijn zin haha.
mijn eisprong is ook niet helemaal optimaal, ze groeien niet goed zonder hormonen.
Maar mijn mans zwemmers zwemmen ook slecht. Al een aantal samenlevingstesten gehad en potjes enz in moeten leveren. Nu zit ik op het wachtbankje tot 15 nov, dan hebben we een intake gesprek in een ander ziekenhuis voor IVF/ICSI, want dat doen ze in ons ziekenhuis niet.
Heb zelfs nog geen HSG ofzo gehad(ben ik blij), maar ben bang dat in het andere ziekenhuis ik dat allemaal alsnog zal moeten. Maar goed, we zien wel. We doen alles voor een kleine frummel!!!!!!
Groetjes

Terug
Bovenaan