Hallo Vetje

Ja,dat heb je goed gezien en onthouden.
Zit nu in ronde 7 na MK heb 8-9 oktober NOD.Mij MK was met 7 weken en was de 1e x zwanger in ronde 13.Vond het erg lang duren.Ben erg benieuwd.
Ja,wij lopen bij de GYN.Ze hebben ons beide onderzocht en niks kunnen vinden.
Mij vriend heeft al 2 x zaad onderzoek gehad en bij mij hebben ze een cyclus anlyse gedaan en heb een HSG gehad.Alles is goed.Mijn cyclus is 27-28 dagen.
Ze verwachen dat wij zwanger zijn vopor het einde van het jaar.Als dat niet zo is moeten wij in januari 2007 weer terug komen en ik denk dat wij dan IUI krijgen.Van mij kunnen we daar zo snel mogelijk mee beginnen.

Hoe zit het met jou!!

Groetjes Karin

quote: se157200 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2006 10:08:12'));

Ja,dat heb je goed gezien en onthouden.
Zit nu in ronde 7 na MK heb 8-9 oktober NOD.Mij MK was met 7 weken en was de 1e x zwanger in ronde 13.Vond het erg lang duren.Ben erg benieuwd.
Ja,wij lopen bij de GYN.Ze hebben ons beide onderzocht en niks kunnen vinden.
Mij vriend heeft al 2 x zaad onderzoek gehad en bij mij hebben ze een cyclus anlyse gedaan en heb een HSG gehad.Alles is goed.Mijn cyclus is 27-28 dagen.
Ze verwachen dat wij zwanger zijn vopor het einde van het jaar.Als dat niet zo is moeten wij in januari 2007 weer terug komen en ik denk dat wij dan IUI krijgen.Van mij kunnen we daar zo snel mogelijk mee beginnen.

Hoe zit het met jou!!

Groetjes Karin

Hey!!

Op zich fijn dat ze niets hebben gevonden maar frustrerend dat het dan nog niet is gelukt he? Hopelijk gaat de gyn gelijk krijgen en gaat het je dit jaar nog lukken. Ik begrijp dat je liever nu begint met IUI, maar  spontaan zou denk ik toch prettiger zijn..

Ik loop vanaf januari al bij de gyn. Ook allerlei onderzoeken gehad en het blijkt dat de kwaliteit van mijn eisprong niet al te goed is. Oorzaak??? Geen idee. Ik ben begonnen met Clomid en die geeft net dat beetje extra aan die eisprong. Zodoende was ik met 3 maanden zwanger. Maar helaas. Met 6 weken begonik al tebloeden en met 7 weken verloor ik een deel van het vruchtje. Vervolgens heb ik er nog 1,5 week overgedaan om het laatste stukje van het vruchtje kwijt te raken, met behulp van medicijnen. Anders was het een curretage geworden.
Gisteren ben ik weer ongesteld geworden, maar wat heb ik een pijn bij mijn rechterlies. Had ik voor die miskraam niet, dus maar even aankijken.
Zondag begin ik weer met Clomid en dan gaan we er weer fijn tegen aan.
Moet zeggen dat het er niet niet leuker op wordt, al die "verplichte nummertjes". Maar we doen het voor een goed doel.

Ik ga voor je duimen de komende dagen, dat je goed nieuws hebt!!!!

Liefs Yvet

De rode duivels zijn weer gekomen.Deze maand gaan we nog mar wat langer klussen,voor en na de ei sprong.Probeer het nu een hele week vol te houden,als manlief ook zin erin heeft.Dat verplichte is niet leuk meer nee.Maar goed we doen het voor een goed doel inderdaad.

Groetjes Karin

quote: se157200 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2006 11:16:45'));

De rode duivels zijn weer gekomen.Deze maand gaan we nog mar wat langer klussen,voor en na de ei sprong.Probeer het nu een hele week vol te houden,als manlief ook zin erin heeft.Dat verplichte is niet leuk meer nee.Maar goed we doen het voor een goed doel inderdaad.

Groetjes Karin

Hoi karin,
Jammer dat de duivels er weer zijn! En dan is jammer erg zacht uitgedrukt nog. Ook ik neem me altijd voor om een week van te voren te beginnen en dan om de dag te klussen. Maar als het dan zover is.... En dan idd manlief. Die is er eigenlijk helemaal klaar mee, met dat verplichte. Maar ja. Hij moet maar even. Ik zeg altijd maar tegen hem dat ik niet voor niets hormonen heb geslikt, dus moet hij nu ook maar zijn steentje bijdragen.
Succes de komende cyclus. We liggen wel dicht bij elkaar!! ik zit nu op dag 3.

XXX Yvet

Terug
Bovenaan