Hallo, waar is iedereen vanavond ?

A

Anoniem

Guest
Normaliter ben ik op dit tijdstip ook van het forum af, maar aangezien hubbie net weggeroepen is voor een storing in Amsterdam (2 uur rijden vanaf het natte Emmen) Ben ik maar achter de pc gekropen. Maar :
"WAAR IS IEDEREEN ?"

Jolanda

Dat vroeg ik me van de week ook af! Ik denk dat er sprake is van een zomerdipje of iedereen is gewoon forummoe aan het worden.

Tja dat is natuurlijk heel goed mogelijk......Of iedereen heeft vandaag nog snel een last minute geboekt naar een heerlijk warme bestemming bij zee

Was eigenlijk een filmpje aan het kijken, maar het was pauze en de computer stond nog aan, vandaar.

Rond dit tijdstip zijn er maar zelde mama's..
Ik ben er altijd pas heel laat en dan zijn er vaakl maar 2 actief.

daarbij staat het weekend voor de deur en zitten de meeste liever op de vrijdagavond met manlief op de bank, en ik ook!
Maar hij is even sporten en kan elk moment   thuis komen. Ben er dus ook zo weg van..

Fijn weekend!!

Esmé mv Kay

Ik wens jullie allemaal ook alvast een heel fijn weekend !!

Ga nu Jorick nog even laten plassen en dan zoek ik ook mijn koude nestje maar eens op.

Welterusten !!

ik ben er ook vanavond, maar mijn wederhelft was even bezig. Ik kon geen mail meer openen, en ik kreeg dat niet verrholpen. Meestal gaan we rond 12 uur naar bed, en kijk ik nog even snel als Eric in de douche staat Zoals nu dus. Ik krijg het vaak gewoon ook niet gehaald, en reageer daardoor ook minder als ik zou willen. Maarja, met 3 kids en een eigen zaak is er altijd iets te doen. Groetjes Wendy  

ben tv aan het kijken.

meestal zitten wij ook vrijdagavond gezellie saampjes op de bank maar manlief is weg dus ik ben wat aan het zappen en op internet aan het kijken!

Terug
Bovenaan