Hallo, weer een nieuwe

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Weer een nieuwe erbij. Ik was het niet van plan omdat ik niet te veel bewust bezig wil zijn met zwanger worden maar ja..... dat is eigenlijk niet te doen. En het is toch wel prettig om vragen te kunnen stellen en dingen te kunnen delen denk ik.

Wij hebben vorige maand besloten dat er een kindje mag komen. Ik slik al een paar jaar geen pil meer dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. We hoeven nu gewoon niet meer voorzichtig te zijn en dan maar hopen dat het wil lukken.
Ik ben 35 jaar dus de tijd begint wel te tellen.

Ik las dat jullie het hebben over rondes. Ik ben dan in de 2e ronde.
Op dit moment heb ik als het goed is de eisprong net achter de rug. Mijn cyclus is over het algemeen heel regelmatig, zo tussen de 28 en 31 dagen.
Ik zou nu op ongeveer 24 april niet ongesteld moeten worden. En op de 25e gaan we trouwen. Zou toch leuk zijn als we dat met z'n 3en doen! ;0)
Maar ja, dat zou wel heel snel zijn.

Weet iemand wat nou eigenlijk de eerste verschijnselen kunnen zijn en hoe snel je die kunt merken?

Groetjes, Maisie

hoi hoi,

dat zal wel heel leuk zijn !!!!!
welkom hier!!
ik heb al 2 kinderen dus wij gaan voor een derde en ik zit in ronde 3
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen hyperemesis gravidarum gehad ( heel erg ziek en heel erg veel overgeven, wel elk kwartier bijna!)   en volgens mij begint de misselijkheid rond de 6e week maar volgens mij kun je al eerder een opgezet gevoel en pijnlijkere borsten hebben.

Hoi,
Leuk dat je er bent, gefeliciteerd met je bijna huwelijk.
Ik zit nu ook in ronde 2 en ik trouw op 20 mei, moet zeggen ook wel stiekem te hopen met z`n drieen in het huwelijk te treden, maar dat moet ik nog maar afwachten wij hebben er bewust voor gekozen nu pas vlak voor de bruiloft proberen zwanger te worden omdat ik niet met een dikke buik wilde trouwen, en nu mag het dus gebeuren, spannend we wachten af.

Heel veel geluk op de trouwdag geniet ervan..............en hopen dat je maar snel  zwanger mag worden.

Groetjes  

Hallo, ik ben hier ook pas sinds een half uurtje.
Wat spannend allemaal, bijna trouwen en gaan voor een kindje!
Ik ben zelf in september getrouwd en mijn man vertelde tweede paasdag dat hij dacht wel toe te zijn aan een kindje. Het zou inderdaad wel leuk zijn om met zijn drieen te kunnen trouwen.

Groetjes Fenneke

Hoi,

Welkom op dit forum !!! Het is hier heel gezellig en je kunt altijd je hart luchten (zoals je misschien net al gelezen hebt, berichtje "jaloers").
Ik ben 27 jaar en zit nu in ronde 8 voor  ons eerste kindje.
Mijn NOD is op 30 april. Eind deze week ben ik vruchtbaar dus dat wordt weer flink klussen!!!!! Ik begin inmiddels heel ongeduldig te worden en  ben nu  met het slikken van tarwekiemolie en het dragen van een maansteen begonnen, hopen dat het helpt, je weet maar nooit.

Groetjes,
Esprit

Hoi,

Om te beginnen alvast gefeliciteerd met je huwelijk, geniet van de dag want hij is om voordat je het weet .

En verder wens ik jullie heel veel succes met zwanger worden en hopelijk zijn jullie de 25e al met z'n drietjes.

Liefs,
Sting

Terug
Bovenaan