hallo weer terug van vakantie!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden allemaal,

Hoe is het hier op het forum???
Voor de meiden die zwanger zijn proficiat, kan echt niet alle mailtjes lezen!!!
En voor alle nieuwe namen welkom, en veel succes met alles!!!

De vakantie was erg fijn en gezellig geweest, ff lekker weg en vooral niks hoef en alles mag!!!
Heb wel de rode duivels gehad, maar das alleen maar goed en dat betekent vanaf nu dat we er weer voor mogen gaan deze maand!!  We zien wel ga er me niet te veel mee bezig houden!!!
Het komt zo als het komt toch!!!

Nou meiden tot snel weer eens!!!

Liefs Sandy

Hallo Sandy,

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en welkom terug. Heel goed dat je weer aan de gang kunt wanneer is je waarschijnlijke nod?

Ik hoop dat je maar weer snel zwanger bent en dat het deze keer dan allemaal goed gaat.

Groetjes Nathalie

Hoi Sandy.

Lekker hè weer uitgerust!
En wat fijn dat de rode duivels weer zijn geweest.
Normaal is dat kl#te maar in jou geval fijn.
Ik wens je heel veel succes en ik ga kei hard voor je duimen meid!!!
Liefs Mikkie10 wk

Hoi Sandy,
Fijn dat je er ook weer bent. Je hebt dus een heerlijke vakantie achter de rug!
Wel met rode duivels maar in dit geval goed he?
Nou jij ook succes met klussen en hopen dat we allemaal snel aan de beurt mogen
zijn met het wondertje.
Liefs Melanie

Hey meiden,

Goh bedankt voor jullie lieve reacties!!!!
Das altijd fijn, reageer alleen wat laat daar het forum het steeds niet deed vandaar!!!

FF op de vraag wanneer mijn nod is op 21 juli, spannend dus vanaf nu kei hard klussen hihi!!!!

Verders gaat het erg goed met me, heb nog weleens een min dagje, maar kan weer helemaal van alles genieten en ook kan ik mensen weer zien die wel zwanger zijn. Waarom niet, gun het iedereen hoor!!!
Tuurlijk mezelf ook maar we wachten gewoon af en we zien wel hoe het gaat toch!!!

Ben niet zo vaak op het forum dat komt, omdat ik veel moet werken en druk heb met mijn sociale leven en met van alles en nog wat daarom!! en misschien is dat ook niet zo verkeerd toch!!!

Nou meiden wens jullie ook veel succes met alles en tot snel maar weer eens!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan