hallo wie kan me helpen mijn collega,s hebben geen begrip meer

A

Anoniem

Guest
hallo
wie kan dit ook ik heb twee mandelijke collega,s en een vrouw en die vrouw sprak me een tijd terug er op aan ze was het er niet meer mee eens dat ik zo vaak mis op het werk maar daar kan ik ook niks aan doen toch we doen het er niet om en nu heb ik vande week een gesprek met de lijding gevende en zij moet ook een gesprek hebben maar ze heeft mij best zeer gedaan vergeven kan ik het haar zo maar niet wie weet hoe ik dit het beste kan aan pakken
het wordt nooit weer zo dat het geweest is
nou ik hoop dat er iemand is die mij hier antwoord op kan geven

groetjes annebel

Hoi Annebel,

Als ze op je werk ervan weten dat je bezig bent met iui of iets anders, dan zal je toch in overleg gewoon naar het zkh moeten kunnen.

Ik kan je voor de rest niet echt een advies geven hierover.. zelf op m ´n werk weet alleen de leidinggevende persoon het.. en heeft er begrip voor en de rest vd collega ´s gaat het niet aan.
(heb dan ook het voordeel dat ik maar 15min van het zkh vandaan werk).

Misschien kan je het omdraaien. Hoe zij zich bijv. in zo situatie zich  zou houden..

Ik wens je veel succes!!

Gr. Leeuwtje

Hoi Annebel, het enige wat ik erover kan zeggen is: wees eerlijk en open op je werk waarom je soms vaak afwezig bent, dan hebben ze misschien wat meer begrip. Probeer indien dat mogelijk is, je afspraken in het ziekenhuis zoveel mogelijk aan het begin of aan het eind van de dag te zetten, dan mis je het minste. Ik doe dat ook zo, soms lukt dat niet en neem ik gewoon een halve snipperdag.

Het is niet overal zo, je kan er vaak zelfs vrij voor krijgen.............ik maak daar absoluut geen misbruik van hoor, maar vraag het maar eens goed na bij iemand van personeelszaken.

Probeer anders iemand in vertrouwen te nemen van je werk, dat kan ook opluchten.

Succes ermee!

Liefs, Pleun

Hee!
Wat irritant zeg dat het niet verbetert. Dit kun je er helemaal niet bij gebruiken! Probeer het je niet teveel aan te trekken. Misschien komt het onbegrip wel voort uit onwetenheid en is open zijn inderdaad een goed idee. Wellicht kan er een keer een gesprek komen met al die mensen erbij waarin jij je verhaal verteld zodat ze je beter begrijpen.....

Laat je niet gek maken he!

Ik spreek je weer op msn en misschien binnenkort wel in O.City!

x ing

Terug
Bovenaan