hallo, wil me even voorstellen en mijn "ei" kwijt!

Hallo,

Ik ben de mama van Sanne, die nu ruim 2 jaar is en ben 29 jaar
Heb binnen een jaar tijd (vanaf okt. 2005) tot nu 2 miskramen gehad en ik denk nu dat ik weer zwanger ben!
Maar....ik wil mezelf niet te blij maken, ben bang om teleurgesteld te worden. Ik herken zoveel van jullie verhalen en wilde nu ook mijn ei eens kwijt!
Het zwanger worden beheerst nu zo mijn leven, wil zo graag nog een keer zwanger zijn en een broertje of zusje voor onze dochter Sanne.
En ik voel me nu misselijk  ben ook overtijd (nog maar 1 dag, maar wordt het meestal een dag eerder als dat ik dacht!), maar wil niet te vroeg juichen!!
Maar ja als ik dan echt zwanger ben.....dan krijg je weer het aantal weken waar het eerst fout ging...pff...vind het maar zwaar allemaal.
Mijn 1e zwangerschap ging super, was niet direct zwanger hoor, maar had geen bloedverlies of andere nare dingen, was gewoon zwanger en kon er van genieten. Ik denk (ver vooruit gedacht hoor!) dat als ik echt zwanger ben en alles goed gaat, dus we een kindje in ons handen mogen houden.....dat 2 kinderen een prima aantal is.....al die zwangerschapsstress!

Fijn dat er een forum als deze is, want dit is nog niet echt nieuws wat je met iedereen deelt, maar waar je wel de hele dag aan denkt!

Liefs, Marloes

Spannend zeg!   ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger blijkt te zijn. Ik heb zelf een curettage gehad 3 november na heel veel getob rond een missed abortion, dus mag nog eventjes niet zwanger worden, maar na mijn volgende ongesteldheid gaan we er weer voor, kan   haast niet wachten. Is misschien gek, maar het is zo fijn om weer vooruit te kunnen kijken en denken! Heel veel geluk!

Marieke

Terug
Bovenaan