Hallo wil me ff voorstellen.

A

Anoniem

Guest
Ik lees nu al enkele maanden mee op het forum en vind het reuze gezellig.  Zou het leuk vinden om mee te kletsen.
Mijn naam is Yvette ben 38 jaar woon 16 jaar samen met mijn vriend Jo.
We hebben een dochter Alice 2-7-97 en een zoontje Rory 18-9-06.
Ik volg een kappers opleiding wat ik erg leuk vind om te doen.
Ik woon in Z-Limburg.
ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen?

Yvette.

welkom bij de klup, het is hier erg gezellig

Liefs sandra mv Nick en Tess

Hoi Yvette,

welkom hier. Leuk dat je mee komt kletsen.
Ik plaats foto's via hyves maar ik ben er niet gelukkig mee het duurt erg lang en je moet aardig wat handelingen doen.

Andere hebben betere ideeën volgens mij.....

Groetjes Renske

Hoi hoi!

Gezellig hoor. Ik kopieër de foto's meestal van Dean z'n website en dan gewoon hier plakken. En wat een leuke naam, Rory. Wij hadden 'm eerst ook, maar ik vond hem hier wat moeilijk uit te spreken. Zo ook met de naam Randy. Afijn, ik ben dus de mama van Dean (05-10-2006).

Groetjes,
Nelly.

Hallo Yvette,

Ik ben ook een fanatieke meelezer... leuk onze dochter is ook op 18 september 2006 geboren.

Hallo,

Welkom op "ons" forum.
Zelf ben ik nog niet zo lang mede forummer (sinds juli-augustus 2007) maar al helemaal verslaafd.
Ik ben moeder van drie kinderen Jasper 27-03-2000, Aniek 23-08-2002 en Mirthe 30-08-2006.

Groetjes en tot ziens, Helma.

Hiya Yvette!

Leuk dat je meedoet (alhoewel meelezen hier ook een soort van meedoen is vind ik, haha er wordt zoveel geschreven, het lezen alleen is al een olympische gebeurtenis)
Ik ben Ilja, ben getrouwd en woon met mijn (amerikaanse) man in New York. We hebben 1 zoon, Maximus.
Hoop dat je dat fotogebeuren snel onder de knie krijgt, haha we zijn hier en beetje verslaafd aan foto's.

Ajuus, Ilja

Terug
Bovenaan