Hallo zomer2006mama's

A

Anoniem

Guest
Ik wilde me even voorstellen. Ik ben Dianne en zoals mijn nickname al zegt ben ik de Mam van Bram. Bram is geboren op 25 augustus 2006. Ik woon samen met Bram, z'n vader en twee katten in Holten (Overijssel). Ik lees al lang met jullie mee en nu vond ik het tijd worden om me aan te melden om eventueel mee te kunnen schrijven. Ik zit regelmatig achter de laptop te grinniken om jullie verhalen, omdat het allemaal zo herkenbaar is. Ik weet nog niet hoe actief ik ga worden met het reageren, maar  dit is alvast een begin.

Heel veel groetjes van Dianne mv Bram

Welkom, welkom, bij de ruim 200 biggetjes! Nee, serieus. welkom. Het is hier een gezellige boel hoor, maar daar was je waarschijnlijk al achter. En we zijn dol op foto's!!!

Groetjes,
Nelly mv Dean (05-10-2006)

Hallo Mam van Bram,

Wat ontzettend leuk dat je mee komt kletsen.Van harte welkom!!!

Liefs Kitty en Tess(22-09-'06)

PS: Als je al een tijdje meeleest,weet je ook al dat we hier dol op foto's zijn...dusse...

Wat leuk dat jullie al reageren. En die foto's,.. dat komt goed. Daar moet ik nog even naar kijken.  Het gaat toch het makkelijkst via Hyves? Anders moet mijn mannetje me vanavond maar even helpen. Ik vind het nu al leuk.

Groetjes Dianne

Welkom bij de`club. Nog een oosterling...je hebt net de oostelingen clubmeeting gemist

Hoi dianne,

foto ´s plaatsen op het forum heb ik via Hyves gedaan (zie mijn topic van vandaag). Het is bij een keer gebleven maar ik heb straks vakantie en dan ga ik los...... Die tip heb ik via het forum (ja ja).
Veel succes en plezier.
Renske mv Meike 12/07/06

PS goeie datum 25 aug, ben ik ook op geboren hihi

Terug
Bovenaan