hallo zwangere dames!!

hallo,
ik ben shirley van het zwanger worden forum.
ben 28 jaar en een dochtertje van 3.
zit nu pas in ronde 2 en via ovutesten gister mijn ei gevonden.
nu vraag ik me af of hier veel dames zwanger zijn geraakt met ovutesten? en binnen hoeveel rondes het raak was.

we hebben geen haast hoor maar ben gewoon benieuwd.

veel succes met de zwangerschappen.

liefs shirley
 
Hoi Shirley,

Wij hebben 2 rondes met ovulatietesten gedaan. De tweede keer was dus al raak. Waarschijnlijk gewoon geluk, maar vond het zelf heel fijn dat ik nu in elk geval wist wanneer ik ongeveer zou kunnen testen, omdat ik steeds lange en onregelmatige cyclussen had. Dan denk je: jee, ik ben overtijd, maar dan test je negatief en word je de dag daarna ongesteld. Dat vond ik zo frustrerend dat ik ovulatietesten ben gaan gebruiken.

Succes ermee! Ik hoop dat het bij jullie ook zo vlot gaat!
 
Hallo

Bij mijn tweede heb ik ovulatietesten gebruikt.Eerst die met streepjes,maar dat vond ik niet zo fijn.Ik was ook aan de medicijnen en omdat die niet goed werkten,was die ronde voor niets.

De keer daarop heb ik de testen van Clearblue met de smiley's gedaan.Dat vind ik een uitvinding!Het was ook meteen raak.

Dus eigenlijk na 1 keer.

Succes!
 
Ja, ik heb ook die van Clear Blue gebruikt, met die smileys. Werkt super want het is echt heel duidelijk: een leeg rondje als je niet ovuleert en een smiley als het wel zo is. Kan niet missen!
 
Ik heb ook de ovutesten van CB gebruikt die hvlily omschrijft. Echt een aanrader, want duidelijker kun je het niet krijgen!! Ik was meteen na de eerste ronde zwanger, terwijl we al 7 maanden zonder deze testen bezig waren... Helemaal goed dus en inmiddels 24 weekjes zwanger!
 
Terug
Bovenaan