hallo zwangere!!!

Word een beetje stilletjes hier op het forum dus ik dacht ik begin gewoon een nieuwe!!!

Iemand nog leuke dingetjes meegemaakt? of nog wat leuks te vertellen...... of ja minder leuke dingen mag ook altijd natuurlijk.

Ikzelf ben nu 11 weken zwanger van ons 3de kindje (zoon van 4.5 en dochter van 2.5), totaal niet gepland en dwars door de pil heen zwanger geraakt maar is zeer welkom!!
Vrijdag mogen we ons grummeltje weer zien...... we hebben hem/haar al mogen zien met 7 weken en 5 dagen en een mooi kloppend hartje.

groetjes evelien
 
Het is inderdaad een beetje stil geworden hier. Ik zal er nog leuk nieuwtje bij plaatsen. We hebben gisteren de 20 weken echo gehad. We krijgen een ventje! Hij is helemaal gezond, alles erop en eraan. Het duurde even voor alles gezien was want hij beweegt nogal veel, maar dat had ik al wel gemerkt haha. Ik zit weer terug op een blauwe wolk.
 
Hoi quinnie,wat leuk dat jullie een jongetje krijgen wilde jullie het ook weten,wij twijfelen nog een beetje.

Ik en nu13 weken en 4 dgn.
Heb dus nog even tot de 20,wekenecho...
 
Hallo Quinnie wat leuk dat jullie een jongetje krijgen gefeliciteerd... Ik moet nog even wachten tot 12 april kan mij niet snel genoeg gaan. Ben morgen 15 weken zwanger van ons 1ste kindje en we gaan weer op controle bij de verloskundige hoop morgen voor het eerst het hartje te kunnen horen.... Laatste keer dat ik bij de verloskundige was was met elf weken en heeft ze het nog niet geprobeerd.. we hebben het hartje wel zien kloppen tijdens de laatste echo... Ben af en toe alleen onzeker of het wel goed groeit omdat ik zelf niet echt dikker word en echt een buikje zie je ook nog niet... Ja een klein zwembandje alsof ik teveel gegeten heb tijdens het avondeten zeg maar...mijn schoonzusje en nichtje hadden al echt een buikje rond deze tijd...Hebben jullie dat ook of niet? Ik ben van mezelf wel echt heel slank ik heb HMS een aandoening aan me pezen en daardoor al me hele leven ondergewicht......terwijl ik kan bunkeren als een bouwvakker....dus miss dat het daarom allemaal nog niet zichtbaar is...

Liefs

 
@sammich die buik komt vanzelf wel. Voor je het weet zit het in de weg hahaha. Ik ben 11 weken en 3 dagen en de buik begint nu echt wel, eigen broeken dragen lukt bijna niet meer, maar daarentegen is het ook alweer het 3de kindje. Ik ken mensen die bij een voldragen zwangerschap nog amper een buik hadden maar bevallen waren van een kerngezond kindje... dus geen zorgen!!
@quinnie Leuk dat je een jongetje krijgt!! Wij willen ook weten wat het word maar moeten er nog lang op wachten!! Mijn zoontje houd stellig vol dat het een jongetje word hahaha
 
@sammich, dat buikje komt nog wel hoor. Bij mij begint het nu een beetje, maar het lijkt ook meer alsof ik teveel gegeten heb en ben zelf ook altijd heel slank geweest. De verloskundige zei met de 20 weken echo tegen me dat mijn buik gewoon helemaal baby is, haha, dus dat zal bij jou ook het geval zijn.

Succes met jullie zwangerschap meiden! Dat de roze of blauwe wolk maar de hele zwangerschap mag blijven.
 
Bedankt voor de reactie meiden.. Vandaag weer bij de verloskundige geweest en voor het eerst het hartje gehoord. Heel bijzonder.. mijn onzekerheden ook uitgesproken tegenover de vk en dat begreep ze de kleine smurf groeit goed en heb het met mijn eigen handen op mijn buik kunnen voelen samen met de verloskundige dus deze aanstaande mama is een stuk geruster nu... en dat buikkie dat zou nog wel komen zei ze....die opmerking van het is helemaal baby hoorde ik ook net vandaar dat ze me ook zelf mee liet voelen tijdens het onderzoek was ook wel weer heel apart...
 
Wat grappig dat je mee mocht voelen, kan je het kindje ook vinden als je het alleen probeert, zonder verloskundige? Dat probeer ik namelijk de hele tijd, voel het wel schoppen, maar als ik aan mijn boek voel heb ik geen idee waar hij precies uithangt.
 
Terug
Bovenaan