Hallo

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Sandy, 31 jaar en ben ongeveer 4 maanden bezig met "klussen". Ik lees eigenlijk al een paar maandjes mee op deze site en ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin sommige opmerkingen wat overdreven vond. Zoals de manier waarop sommige meiden zo ontzettend naar hun ongi datum toeleefde en zo teleurgesteld waren als het zich toch aandiende, alsof er niets belangrijkers was dan dat.. Nou ja, dat was dus een paar maanden geleden want ondertussen ben ik geloof ik ook aangestoken met dit "virus"... Ook ik zit nu iedere maand gespannen te wachten en ben dan ook zeer teleurgesteld als ik toch weer ongi wordt. Steeds vaker lees en leef ik met jullie verhalen mee. Eigenlijk had ik vandaag ongesteld moeten worden en ik heb nog geen symptonen dat het zich gaat aandienen, dus ik ben benieuwd. Ook wat meer gevoelige borsten dan normaal, maar goed ik laat me niet gek maken (hoewel) en wacht maar "rustig" af in de veronderstelling dat het toch weer een teleurstelling gaat worden, want dan kan het alleen nog maar meevallen, toch?! Allemaal veel succes.
Groetjes, Sandy

Toch wel spannend he? Ik had van te voren ook nooit gedacht dat je je er zo mee bezig zou kunnen houden!
Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen

groetjes Debbie

Hoi sandy, allereerst welkom op dit forum. Tja dat "virus" wat we hebben lijkt wel besmettelijk. Inderdaad je denkt in het begin waar maken die meiden zich toch druk om, maar al snel ervaar je het zelf ook anders. Ik moet je bekennen dat de maanden in het begin veel langer duren dan nu. In het begin telde ik de dagen tot mijn nod echt af, nu wacht ik gewoon af en moet ik soms op de kalender kijken hoe het zit. Maar iedere maand opnieuw voel ook ik de spanning weer. Je voelt iets in je lichaam en denkt toch zou dat komen omdat.....? Voor ons is inmiddels gebleken dat zwanger worden via de natuurlijke weg er waarschijnlijk niet in zit, dus voel nu iets meer rust. Ik wacht de gyn maar af...! Sandy ik hoop voor jullie dat je ongesteldheid weg blijft ik zal voor je duimen, laat je het wel even weten......?
liefs molly

Voor je het weet leef je voor twee grote momenten in de maand : je klusweek en je NOD. Ik vond het eerst ook aanstellerij,maar ik denk dat het voor iedereen zo gaat.

Hallo Sandy,
Welkom. Die spanningen dat is het moeilijkste om mee om te gaan vind ik persoonlijk. Wij proberen ook een kindje te krijgen. Onze eerste..en ik vind het ZO SPANNEND! Wij proberen het nu drie maanden maar ook ik ga er van uit dat ik deze maand gewoon menstrueer om voor mezelf de teleurstelling te voor komen.. maar toch stiekem hoop ik dat het deze maand raak zou zijn.
Hopelijk blijft je menstruatie weg.. ik hou het forum in de gaten want vind het erg leuk om ervaringen uit te wisselen en die van anderen te lezen.

Ja spannend he. Dacht dat ik er ook niet zo bezig mee zou zijn. Maar ondertussen.

Wij zijn ook al een paar maanden bezig, maar de week dat de eisprong plaats ging vinden, toch even voorzichtig.
Deze maand is dit niet het geval en gaan we ervoor. Vind het wel heel spannend.

Hoop dat je menstruatie weg gaat blijven.

Groetjes Yvonne

Lieverds, hebben jullie de datum van de bovenstaande berichtjes wel eens bekeken? :D:D

Terug
Bovenaan