Hallo!!!!

Ik ben niet zo vaak online maar nu dus wel. En nu is er niemand.
Hallo!!!!! Waar is iedereen?
Het weer is te goed om binnen te zitten waarschijnlijk. Ik had gisteren een vraag geplaatst over mijn eisprong maar geen reactie gehad. De vraag luide; ik ben 24 maart ongesteld geweest moet je voor de eisprong er 14 dagen bij optellen?? Kun je ook twee eitjes hebben en komen deze dan tegelijk?
Voor mij is alles nieuw dus jullie zullen me reuze helpen met jullie ervaringen. Alvast bedankt!!
Gr Eef
 
hoi,

bij een regelmatige cyclus zijn je vruchtbare dage dag 10tm14 na de eerste dag van je menstruatie, ben je onregelmatig begin dan een paar dagen eerder met klussen, en ga wat langer door, heeft bij mij ook gewerkt dus...
 
Hoi,

Ik heb een cyclus van gemiddeld 27 dagen. Een tijdje geleden ben ik gaan temperaturen, omdat ik meer zicht op mijn cyclus wilde krijgen. Daardoor weet ik dat de dag waarop mijn eisprong komt per cyclus kan verschillen. De ene maand is dat bijvoorbeeld op dag 15, de andere maand op dag 18. Acht tot tien dagen na mij eisprong wordt ik ongesteld.

Het "terugtel truukje" waar Linda het hierboven over heeft klopt bij mij dus niet en ik denk bij meerdere vrouwen!
Als ik jou was zou ik gewoon de klusperiode ruim houden. Vanaf dag 10 t/m dag 18 om de dag klussen bijvoorbeeld.

Succes!

Groetjes, Floor.
 
Terug
Bovenaan