Hallo

Hoi allemaal,

Wat een leuk forum is dit zeg. Het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen.
Ik en mijn vriend (21 juni gaan we trouwen) zijn sinds mei 2003 bezig om zwanger te raken, maar helaas nog zonder resultaat. Soms erg frustrerend, maar we blijven volhouden.
Ben deze maand begonnen met tempen. Zit nu op dag 21, maar nog steeds geen temperatuursverhoging. Is dit eigenlijk wel normaal? Wie van jullie heeft haar ei ook pas erg laat? Ben trouwens sinds 2 weken erg misselijk de hele dag door, maar ik ben 22 maart wel gewoon ongesteld geweest.

Liefs Claudine

Hoi Claudine,

Leuk dat je mee komt kletsen! Hoe lang is jouw cycles normaal? Bij niet alle vrouwen werkt temperaturen (moet je heel regelmatig zijn en dus begin ik er voorlopig nog niet aan), dus maak je niet meteen teveel zorgen. Ik ben 27 en in februari gestopt met de pil. Wat leuk dat jij en je vriend gaan trouwen, mooie datum ook!
Ik kan je niet erg helpen met je vraag, sorry...
Wel alvast een vrolijk pasen en wie weet brengt de paashaas wel een heel mooi ei voor jullie!

Kiki

Hoi Claudine,

Ja, hoor dat kan dat je temp pas later omhoog gaat, maar dat betekent dus ook dat je je eisprong later hebt en je dus geen cycles van 28 moet verwachten. Als je temp stijgt met 0.3 graden en hoger blijft dan heb je je eisprong gehad tel er 14 dagen bij op en je wordt ongi.....of je temp blijft hoog en je bent zwanger!!

Bij mijn vorige cycles ging mijn temp ook pas op dag 28 omhoog en werd 14 dagen later ongi! Het was dus een cycles van 41 dagen pfff en om de dag geklust he!! Deze periode doen e het wat rustiger aan, want anders gaat de lol er snel vanaf! Ik zit nu op dag 10 van mijn cycles, dus hoef voorlopig nog niks te verwachten!

Liefs moi

hoi claudine gefeliciteerd leuk dat je gaat trouwen er zijn wel vrouwen die ongi zijn en toch zwanger zijn in verband met je misselijkheid kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben wil je niet teveel hoop geven maar ik kan je ook eigelijk geen antwoord op je vraag geven gr manuela

Terug
Bovenaan