hallo

beste allemaal
ik ben via de oktober-moeders gekomen, toen de verlies en verdriet en dan nu hier omdat ik vandaag (precies een maand na mijn mk)
Mijn menstruatie heb gekregen.
Best een taaie, moet ik zeggen.
Ik ben 37 moeder van 2 (12 en 10 jr)
nieuwe relatie met een man die zelf geen kinderen heeft, daarom besloten tot een hersteloperatie (was al sinds ´94 gest.)dat was in eind juli vorig jaar.bleek in febr zwanger te zijn dat ging op 22 maart mis(wist toen al 2 weken dat het niet in orde was)
nu gaan we dus met frisse moed verder en weer opnieuw proberen.
o ja, rest mij nog te vertellen dat mijn leidingevende(ben zelf teamleidster)van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om mij op een zijspoor te zetten, onder de noemer interne opleiding ben ik nu het hulpje van een collega team-leidster.
Het word op verschillende fronten dus tijd om mijzelf te profileren, een uitdaging..en op andere dagen weer een zware klus!!

jeanette (zijn hier nog andere jeanette ´s ivm de naam?)

Hoi Jeanette,

Welkom op het zwanger worden forum al is de aanleiding natuurlijk niet leuk!
Ik ben Inge, 30 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kind. Helaas blijken we niet echt vruchtbaar dus gaan we op voor IUI of IVF. We zitten nu in de 'wachtperiode'.

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Ik kan het me goed voorstellen hoor dat je vriend en jij nog een kindje willen. Helaas gaat het niet altijd zoals we graag willen. Maar zoals je zelf al schrijft gaan we met frisse moed verder toch!!

Gr.Inge

Hoi Jeanette...

Wil je via deze weg ook heel veel sterkte en succes wensen voor de komende tijd, en moge er voor jullie ook een lieve kleine ieniemienie komen!!

Liefs N.

Hoi Jeanette,

Wat een ellende zeg, eerst een hersteloperatie, dan de vreugde van je zwangerschap en dan die ellendige mk!!
Ik weet een beetje wat je doormaakt, kom zelf van het september forum en heb dus ook een mk gehad.

Hoop dat jullie het samen een goed plaatsje kunnen geven en dat het volgende keer wel goed gaat. Maar vooral hoop ik voor je dat die volgende keer niet te lang op zich laat wachten!!

Heel veel sterkte dus, ook op je werk!

Groetjes, Chris

Terug
Bovenaan