hallo

ik heb een vraag ik ben alle berichtjes aan t lezen en ik vraag mij af, waarom sommige vrouwen zich temperaturen als ze overtijd zijn? waarom? is hij hoger als je zw. bent? en hoe hoog dan wel? succes verder met klussen........ ank

temperaturen is niet bij iedereen een goede methode, je moet zoiets wel een paar maanden doen dan weet je pas het gemiddelde ongeveer, bij mij hielp het voor geen meter, mijn temp. schommelde continue

De temp is bij iedereen verschillend. Met je eisprong gaat je temp een graad of 0,4 omhoog waaraan je kan zien dat je je eisprong hebt gehad. Dit is weer handig zodat je de volgende maanden weet wanneer je vruchtbaar bent en dus moet sexen (als je een regelmatige cyclus hebt dan). Je temp blijft hoog tot ongeveer 24 uur voor je menstuatie. Als je temp daalt weet je dus dat je weer tampons etc mee moet slepen. Zolang je temp hoog blijft zul je niet ongesteld worden en is de kans dus groot dat je zwanger bent.

Het zal niet bij iedereen precies zo verlopen.

ALs je gaat tempen moet je dat doen voordat je je bed uit komt en het beste is rectaal of viginaal.

Terug
Bovenaan