Hallo!

Hallo iedereen!

ik zie niet meer zoveel namen van ongeveer 2 maanden terug!?????zwanger????
Ben zelf een tijdje weggeweest, reden?computer stuk en even dit onderwerp laten rusten!
Wy zijn nu bijna 1 jaar bezig om een kleintje te maken, wat dus nog niet lukt!ik word erg weinig ongesteld, 1 x in de 4 maanden of soms nog langer, dus erg vervelend! vorig jaar 1 juli gestopt met de pil! nu ben ik onder behandeling van een gyn. eindelijk!ik ben nu vandaag ongie geworden, heb vorige week een kuur van 5 pillen in moeten nemen, en nu dus ongie!op de elfde dag moet ik naar het z.huis voor een echo! heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt?hiervoor moet ik dag 5 beginnen met clomid t/m dag 9!
klopt het dat je dan ronde dag 17/18 je eisprong hebt inplaats van rond de 14de?Ik had het zo mooi uitgerekend, omdat mijn vriend door de week er niet is, dus als het rond de 17de is klopt mijn schema dus niet meer!baal ik wel een beetje van!na ja een heel verhaal!hoop dat jullie mij kunnen helpen op het beantwoorden van mijn vragen! tot vanavond!
liefs femke
 
Hoi Femke,

Ik heb deze cycles ook voor het eerst clomid genomen van dag 6 t/m 10 en ik had waarschijnlijk op dag 18 mijn eisprong! Maar als jij het tot dag 9 slikt kan het misschien iets eerder zijn! Ik had helemaal geen last van bijwerkingen gelukkig! Ik heb nu alleen zo'n opgeblazen gevoel, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn!!

Succes, liefs moi xxx
 
Hoi moi, ben jij nog steeds dezelfde moi die hier 2 maanden terug ook al op dit forum was?hoop het wel!zijn nog maar weinig bekende namen!
Heb even op internet gekeken naar clomid!daar stond ook bij dat de echo pijnlijk is...hebben ze jou daar ook iets over verteld?neem aan dat jij ook voor een echo moet!moet zo naar de h.arts voor een ander kwaaltje, dus ik denk dat ik het haar maar even ga vragen!spannend dat we nu samen in deze fase zitten!ben blij dat er eindelijk iets aan gedaan word!en nu maar hopen!!!!!!!!als ik het goed begrijp heb jij de clomid al ingenomen?en hoe gaat het nu verder?
tot snel! liefs femke
 
hoi femke
misschien kan je voor je antwoorden beter kijken op het forum als zwanger worden langer duurt staat onder de maand forums die hebben ze erbij gemaakt.
ik denk dat je je daar op je gemak zult voelen en dat je daar een hoop bekende zal vinden.
je mag natuurlijk ook altijd hier blijven hoor.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan