hallo

hallo allemaal

ik lees al n tijdje hier op t forum,ik vind het echt heerlijk om al die verhalen te lezen en vooral zo herkenbaar.
ik ben nu n jaar met de pil gestopt en vanaf jan. doen we het voor t echie maar helaas....
ik heb n onregelmatige cyclus en als ik ongi ben ook maar heel weinig en maar n dag of drie.
nou kom ik vaak de vraag tegen of mensen wel n ovulatie hebben,maar als je ong wordt is er toch zeker n eisprong????toch???
 
Nee helaas is het zo dat er meiden zijn die wel ongi worden maar geen eisprong hadden. Als je cyclus langer dan 42 dagen duurt is het verstandig om naar de ha te gaan. Dan heb je waarschijnlijk geen eisprong.
 
Nee het zegt niets of je wel/niet een eisprong hebt gehad. Met temperaturen kan je er achter komen of je een eisprong hebt gehad. Je kan hier meer over lezen op www.babybrabbel.nl
Succes!
 
Nou, dat temperaturen wil ook niet altijd helpen, bij mij in ieder geval niet. Er zijn nl. ook meiden die behalve een onregelmatige cyclus ook nog een onregelmatige temp hebben. Ik kan er geen pijl op trekken. Maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Je kunt het in ieder geval proberen. Verder kun je altijd nog naar de gyn stappen om d.m.v. inwendige echo's te kijken of er eicellen rijpen en springen. Dit is alleen een traject waar je pas na een hele poos voor in aanmerking komt. Veel succes! Liefs, anke
 
Terug
Bovenaan