hallo

hallo iedereen,ik ben er zomaar even weer.
hoe gaat het met iedereen hier?
met mij goed,ik heb vandaag mijn 3 test gebruikt[ovulatietest] maar nog niet echt duidelijke streep,hij wordt wel elke dag wat donkerder van kleur,maar ongeveer dezelfde kleur als het controlestreepje maar je moet echt heel goed kijken anders zie je bijna geen verschil tussen die streepjes,dus dan zou mijn eisprong nog niet geweesr zijn denk ik,dus ga ik nog maar paar dagen door met testen.
ik had de laatste keer cyclus van 30 dagen zou ik die maar aan houden of gewoon het gemiddelde en dat is 28 dagen?
gr mutske
 
Hier zijn de meningen erg verdeeld over Mutske! Op mijn gebruiksaanwijzing staat dus duidelijk dat de streep feller van kleur moet zijn, gelijk aan of lichter wil niets zeggen! Wat staat er bij jou op?

Ik zou afgaan op de 28 dagen, dan ben je zeker dat je op tijd begint maar ik zou pas beginnen juichen als je in dag 34 bent dan ben je of 4 dagen of 6 overtijd en kan je TESTEN!

Ik zou zeggen, KLUS ze vanaf nu, dan ben je zeker!

Good luck and have fun!
 
hoi an hoe is ie?wat lief van je dat je altijd reageer op mijn berichtjes,je zult wel denken dat is een zeur.
vanmorgen dezelfde kleur als conr venstertje en om vanmiddag geen streepje.
je hebt wel gelijk want dat staat in de bijsluiter,maar nu las ik net die reactie dus ik dacht hu kan dat?
gr mutske
 
IK ben ook vandaag begonnen met de test
en ook maar alvast op dag 11 met een cyclus van 30 dagen. Zoals jullie m'n aanraden.
Maar zoals verwacht was het steepje nog niets.
Ik ben benieuwd wanneer het streepje donkerder worden.
Ik heb ook even de gebruikaanwijzing erbij gepakt maar er staat dus: indien de stijgingslijn gelijk is aan ,of donkerder is dan de referentielijn dan heeft u uw lh stijging ontdekt en heeft u de meest vruchtbare periode.Dus als het steepje even donker is, komt dus bij jou je eisprong eraan. De test die ik heb is van clearblue.
Nou ik hoop voor je dat je hiermee succes hebt.

Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan