hallo

Hallo allemaal,

Na het lezen van al jullie ervaringen wil ik graag mijn steentje bijdragen en mijn ervaring vertellen.

Ik ben 32 jaar en in april 2004 ben ik met de pil gestopt (na 14 jaar gebruikt te hebben) en ben ik op dit forum gekomen om me een beetje in te lezen. Ik ben foliumzuur gaan slikken en gezond gaan eten (ook om wat af te vallen). Een week na het stoppen werd ik ongesteld en na 36 dagen werd ik weer ongesteld en na 29 dagen op 5 juni weer. Afgelopen maandag 19 juli was ik misselijk en had ik buikpijn (zeurend gevoel ala menstruatie). Dit was er woensdag nog. Ik dacht eerst dat ik ongesteld zou worden.. maar het bleef uit. Wel had ik een paar weken terug wat bloed in mijn ondergoed gezien. Toen ik ging rekenen, zag ik dat ik allang ongesteld had moeten worden. Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat ik nog onregelmatig was. Toen ben ik op dit forum weer gaan lezen en las ik iets over 'innesteling bloedverlies' en de andere tekens zoals misselijkheid en buikpijn. Ik bleef maar lezen op dit forum om reacties van vrouwen te vinden die dezelfde klachten als ik hadden.. maar om zekerheid te krijgen moest ik gewoon een test doen. Vrijdag heb ik een test gekocht.. en zaterdagochtend heb ik hem gebruikt.. en .. een dikke vette roze stip verscheen vrijwel meteen! Zwanger!?! Ik had niet gedacht dat het zo snel al zou lukken. Zeker ook omdat we niet extreem vaak hebben gevreeën. Ik hield wel een beetje de eisprong periode in de gaten om dan te vrijen. En ik kan me herinneren dat ik ook wel met mijn benen in de lucht heb gelegen.

De misselijkheid en de zeurende buikpijn is er nog steeds. Ook zitten mijn broeken te strak (dat gevoel komt denk ik meer door de buikpijn dan dat hij al dikker is denk ik). Ook ik had de laatste tijd en nog wat jeuk beneden. Zou dat vanzelf weer weggaan? Morgen ga ik de dokter bellen.. ik heb nog geen idee wat ik nu verder allemaal moet regelen maar dat zal zij me wel kunnen vertellen.

Dat was het voor zover. Veel geluk voor iedereen en groetjes,
Una

Ha die Una,

Geweldig zeg!! Van harte..er zijn vast een groot aantal meiden van dit forum nu een beetje jaloers op je. Maar het is je van harte gegund! Geniet er maar lekker van.

Liefs Marianne

Echt heel leuk! Gefeliciteerd hoor!
En bedankt voor de details, ik begin steeds een beetje meer te houden van mijn verschijnselen en...ook jeuk!
Ik ben zo benieuwd of het nu al raak is...

Heel veel geluk met je zwangerschap en kindje!

xxx Barbarella

Terug
Bovenaan