hallo

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben Maartje en ben 33 jaar. Sinds 1 mei proberen we zwanger te raken. Alleen wil t nog niet.
Zit nu even in een dipje omdat mijn 3 beste vriendinnen en mijn 2 schoonzussen zo zwanger zijn geworden.Ik gun t ze hoor maar de opmerking jij wordt ook wel zwanger hoor wilde ik nou net niet horen van iemand die na het stoppen met de pil meteen zwanger is.

Ik las dat IKKE een ongi had van twee dagen. Ook ik heb maar een ongi van twee dagen . volgens de huisarts geeft dat geen problemen om zwanger te worden.
Gewoon proberen dus.
mijn NOD is 15 Augustus.
suc6 allemaal.
Maartje

hey, maartje

het vreemde bij mij is dat ik vroeger altijd 5 dagen ongi was, het is nu nog maar de eerste keer dat ik een dag of twee bloed... Of dat echt mijn ongi is, weet ik niet zeker...
Dat is het vreemde eraan!
Is dat bij jou altijd 2 dagen???
Lekker gemakkelijk toch??!!

gr. ikke

Ja 2 dagen, toen ik de pil slikte was dat 5 dagen en dat was ook bij de nuvaring(nieuwe conceptie) dus het was even schrikken dat het na twee dagen over was.

trouwens augustus moet september zijn.
Maartje

Mijn eerste ongi na het stoppen van de pil duurde 2 1/2 dag. Ik baalde vreselijk want dacht dat de boel nog niet op gang was. Niets was minder waar want ik ben 2 weken na die"ongi zwanger geworden!!!
Dus laat de moed niet zakken, het hoeft niets voor je vruchtbaarheid te btekenen. Bedenk maar dat je er lekker snel vanaf bent elke maand!

Hi Maartje,

Ik ben ook 2 dagen 'echt'ongi dan meestal een dag niks en dan 2 dagen af en toe wat bloed dus je ziet dat het best vaker gebeurt, ook bij andere.

Ik ben zelf ook 33 jaar en heb ook een vriendin die zwanger is en een schoonzus die nu elk moment kan bevallen echt spannend en we hebben een heel goed contact, maar toch doet het pijn dat het bij ons niet meteen lukt.

Dit is onze 8e ronde en vanaf vandaag begint onze klusperiode weer dus hopelijk is het deze maand wel raak!!

Het is mij ook gebeurt dat ze zei ach je weet niet wat ik bedoel want jij bent niet zwanger dat deed best zeer maar ze weet niet dat we bezig zijn dus ze weet niet dat het me raakt en het een gevoelig onderwerp is als ze zoiets zegt.

Had vante voren ook niet gedacht dat dit me zou raken zo zie je maar dat het heel anders kan aanvoelen als je er zelf mee te maken hebt heel vreemd. Zal nu dan ook nooit meer zo'n opmerking maken naar een andere vrouw omdat je niet weet of ze bezig zijn om kinderen te krijgen en het dus pijnlijk kan zijn om een opmerking hierover te maken, dus toch weer iets geleerd!

Ook jij succes met je nod!

Hoe gaat ie nu?

Dit is dan je 5e ronde?

groetjes; Chili

Terug
Bovenaan