hallo!

<p>hallo!</p><p>ik ben nieuw hier.</p><p>ik heb al een prachtige dochter van 3</p><p>en willen nu graag voor een 2e gaan.</p><p>15-01 spiraal verwijderd na hem maar 4 maand gehad te hebben haha.</p><p>maar nu vraag ik me dus af.. en nu?</p><p>ik ben 10-1 ongesteld geweest.. heb 22/1 men eiersprong gehad.</p><p>nu heb ik vanaf de 26e al beetje bruin bloed verlies .. maar vandaag word het steeds erger.. </p><p>neem aan dat dit men ongesteld heid is? </p><p>was anders ook wel aardig snel gegaan..</p><p>maar er zijn verschillende die zeggen dat ik moet 'ontpillen'? en dat ik dus pas over paar maand echt kan beginnen?</p><p>iemand ervaring?</p><p> </p><p> </p><p>groetjessss!! </p>
 
Hoi, wij zijn augustus gestart. Dingen kunnen snel gaan maar als ik lees zijn er hier heel veel dames die toch minimaal een halfjaar geduld moeten hebben. Geduld en heel veel wachten is het advies... En ovulatietesten als je het echt goed wil bijhouden wat je cyclus is. Nu gok ik dat het wel een voordeel is dat je de spiraal zo kort gehad hebt. Veel succes!
 
en had jij ook de mirena?
jaa het is gewoon wachten.. en neem dan maar aan dat de eerste kleine beetje bloed men menstruatie is ... dus we gaan er volgende maand weer voor!
ja ik had afgelopen x ook ovulatietesten gebruikt! 
jullie ook heel veel succes!
 
 
Aangezien je de mirena maar 4 maanden hebt gebruikt denk ik dat je snel weer kunt beginnen hoor! Ik heb in oktober 2017 mijn spiraaltje laten verwijderen. In november werd ik eer ongesteld. Ik had direct een heel regelmatige cyclus van 24 dagen. In juni 2018 zijn we begonnen en in juli 2018 was ik zwanger. Ik heb in totaal 10 jaar een spiraaltje gehad. Veel succes!
 
ik heb een kleine bloeding gehad dag nadat ie eruit was.. 
en denk de 26e weer.. alleen zou het dan maar een cylcus van 16 dagen zijn!
en normaal tussen 24 a 28 in.. 
tis ook lang niet zo als een normale ongesteldheid..
we hopen natuurlijk snel zwanger te mogen worden! 
 
 
hallo! 
 
heb gister toch echt men ongesteldheid gekregen! dus weet waar ik aan toe ben! 
volgende ronde gaan we weer goed proberen!
we zullen zien! rond 28 feb zal ik meer weten haha.
 
 
groetjesss
 
 
Terug
Bovenaan