Hallo

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Forum doet een beetje raar poging 4 om dit berichtje erop te zetten...

Ik ben er een tijdje niet geweest om er niet zo mee bezig te zijn maar dat wil helaas niet lukken.

Laatst bij de dokter geweest omdat we toch al een jaar bezig zijn en ik eind van dit jaar 33 wordt...gaat je tijd toch dringen

Ben nu bezig met het bijhouden van de temp voor hem. Mijn man heeft ie alvast een fertiliteitstest laten doen. Blijkt hij verminderd vruchtbaar te zijn. (nadat we de test hadden gedaan hoorden we dat z'n vader dat ook was...)/ Aangezien ik toch 2 maanden m'n temp bij moet houden wil de arts nog een test doen bij hem want 1 test is geen test volgens hem...

Nou is dit opzich niet zo erg, maar ik moet gewoon ff m'n frustraties kwijt

Vrijdag vertelde m'n buuf dat ze zwanger was (notabene een test van mij geleend want ze had niets( en zaterdag belde m'n zus op dat ze zwanger was (wist het 2 weken , is nu 11 weken zwanger, durfde het mij niet goed te vertellen omdat ze weet dat we ermee bezig zijn)
Wel leuk voor hun hoor.....AHHHH maar waarom zij wel, terwijl ze niet wilden en wij niet......HET IS ONEERLIJK!!!

Sorry hoor, moest ff m'n verhaal kwijt

Oja tuurlij iderenn die ondertussen zwanger is geworden van dit foerum FELI (meen ik echt hoor, vind het voor iedereen heel leuk, alleen frusti dat het bij ons niet lukt)

Oja en weer voor de lijst: 22 nov NOD 32 jaar, ronde 13

Hoi hoi,ik weet hoe je je voelt,me schoonzus is ook zwanger,enwas gelijk raak,en op me werk is er iemand ook zwanger,en bij mij lukt het nog niet,het is heel oneerlijk,ik weet het.maar het komt echt wel goed joh,jou tijd komt echt wel,en als het niet op de gewone manier lukt,zijn er zo veel manieren om zwanger te worden,en als het zo is,dan ben je er nog blijer mee omdat je er een tijd op heb moeten wachten,heel veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan