hallo

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik ben al best een tijd hier niet meer geweest, ik zie ook alleen maar onbekende namen.
Wij zijn bezig voor een 2e kindje vanaf augustus. heb op 12 nov een mk gehad en heb net mijn eerste ongi gehad.
wij gaan maar weer verder met klussen!
Zijn er nog oude bekende hier die ook nog bezig zijn???

groetjes sabine

Hoi hoi,ik zit hier al een tijdje!!ben bijna een jaartje bezig,en zit hier ook een jaar,maar ik heb afgelopen jaar een erg rot jaar gehad,met veel toestanden en operatie,s noem maar op,dus eigelijk logisch dat he tnog nie tgelukt is.weet niet of je me kent?sucses met het zwanger worden,gr manuela

Hoi Sabine,

Ik weet niet wie voor jou oude bekenden zijn, maar ik loop hier al een tijdje rond, hoor. Wij zijn ook bezig voor een tweede, vanaf maart, en nu in ronde 11. Verder hebben we nog Chili, Biaggi, Simoon, Manuela, Flower, XXX... En ik ben er vast nog heel wat vergeten.

Maar wat rot van je mk... Je vertelt het tamelijk onbewogen, maar je hebt er vast veel verdriet van! Veel sterkte, en succes met opnieuw zwanger worden.

groetjes, Inge

Hallo Sabine,

Ik wet niet of je mijn naam nog kent, maar ook ik ben sinds augustus bezig, maar nog geen resutaat helaas.
Wat erg dat je een mk hebt gehad.
Vreselijk lijkt mij dat!
Ik hoop d at het snel weer raak mag zijn voor je.

Yvette

Terug
Bovenaan