hallo

A

Anoniem

Guest
hallo
mijn cyclus is dit keer 30 dagen.
we hebben 1 4 en 5 jan geklsut.
dacht wel in de goei periode.
ik moet 20 jan ongi worden.
als ik zwanger krijg je dan 1 week voor je nod innestelingsbloeding en waneer krijg je meestal zwangerschapverschijnselen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen

Geen enkele zwangerschap/vrouw is hetzelfde, niet iedere vrouw heeft last van een innestelingsbloeding en je hoeft niet altijd last te krijgen van zwangerschapskwalen (in de eerste periode van de zwangerschap), en niet alle vrouwen krijgen dezelfde zwangerschapskwalen.

Ik denk dus dat je gewoon moet afwachten.

Succes
Miep

miep heeft helemaal gelijk hoor je hoef niet altijd een innestelingsbloeding te hebben en ook niet ziek zwak of misselijk te zijn neem nou me schoonzus maar eens zij was al 16 weken zwanger toen ze het te weten kreeg en van de tweede ook al weer 12 weken het is gewoon bij elke vrouw anders net wat miep ook al vertelde,,,,, maar in iedergeval toch heel veel suc6 gewenst hoor ik zal duimen voor je ,,,,,,,pepe

bedankt voor jullie reactie.
we wachten af.
ik laat het nog wel horen.
gr

Pepe,

Was je schoonzus nog gewoon ongesteld geworden en hoe kwam ze er achter?

Groetjes Segunda

hoi, ik ben nu zes weken zwanger dus nog maar heeeel pril. ik begin nu een beetje pijnlijke borsten te krijgen, en ook zijn ze al groter. ik weet het al twee weken, maar als ik het niet wist, had ik ook geen verschijnselen ik voel me nog heel gewoon,en heb zelfs meer energie.ik hoop dat het voor jou niet lang meer duurd groetjes sasja

hoi sasja.

ten eerste gefelicteerd met jullie zwangerschap.
leuk man.
dus je hebt nog nergens last van.
alleen je borsten?,
hoelang was je overtijd dan?.
gr

Terug
Bovenaan