hallo!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Allereerst een goede morgen! En voor wie deze dag zijn NOD is hoop ik dat dat ook zo blijft!!!
Het heeft voor mij zelf nog nooit zo lang geduurd te wachtten wanneer je ongesteld werd!!! Jeetje wat kan kan dan de tijd langzaam gaan zeg!
Maar om dus niet even zomaar met de deur in huis te vallen ik ben Nathalie en nieuw hier. Het is erg leuk om jullie verhalen te lezen en te zien dater zoveel vrouwen zijn met dezelfde hoop twijfels angst en vreugde en soms helaas toch ook verdriet.
Vandaag is mijn NOD. Net wakker en alle gevoelens in mijn buik na gegaan! Heb ik kramp? Is het honger? Lucht? spanning? Gek word ik er van bijna!!!!
Maar dit is ronde nr 1 nog maar dus mag niet zeuren.
Ook van die vage klachtten die nergens (of ergens) op duiden. Weet trouwens iemand welke aspirines je mag nemen want heb de laatste paar dagen vooral tegen de avond als ik die dag veel gedaan heb maar ben een beetje huverig voor medicijnen? Is dat terecht?
Nou iedereen suc6 en een fijne dag. Ps mooi weer om buiten te klussen hihi!

liefs lili025

haai,

Vervelend he van die verschijnselen die ergens en nergens op kunnen wijzen. Ik spreek uit ervaring, al ruim een week een oplgeblazen buik, bij de minste beweging misselijk en dood moe. Mijn NOD is vrijdag 2 september, maar vandaag al de eerste tekenen van de narigheid. Sterkte de komende dagen en ik duim voor je dat het in de 1e ronde raak mag zijn.

Qua medicijnen mag je volgens mij gewoon paracetemol slikken.

Tebbe

Hallo lilo,
morgen zou ik mijn NOD hebben, ben helaas net ongi geworden. Baal als een stekker, maar gelukkig ben ik vanmiddag vrij en kan ik daar balen. Kan wel janken. Ik had er zo'n goed gevoel over dat het dit keer raak zou zijn. Nou ja weer een maand afwachten.

Jeetje vervelend voor je. Ik ken dat gevoel maar al te goed. Mijn intuitie laat me nooit in de steek......maar als het om zwanger zijn gaat heeft mijn intuitie het steeds fout. Kan echt een vreselijke teleurstelling zijn. Baal maar effe lekker!!!!

O ja, volgens mij kan een paracetamolletje geen kwaad hoor. Staat tenminste in de bijsluiter....

Liefs Annet

He lins!

He wat vervelend voor je! En ja daar mag je oprecht van balen hoor! Stom is dat toch he altijd die teleurstelling als je dan weer ongesteld word!!! Misschien een kleine troost een flinke pot Ben en Jerry's en hopen dat die stofjes daarin je iets troost kunnen bieden.
Op naar ronde ? suc6 en zal aan je denken.

liefs nathalie

lees ik daar Ben&Jerry's??????

OOOOOOOOOO, ga mijn mannetje maar even varegn om wat mee naar huis   te nemen.........

HAHAHA!!!

Erg he maar super lekker!! Mijn lieverd werkt in een winkel waar ze die potten dus verkopen kan je je ongeveer voosrstellen hoe mijn vriezer eruit ziet?????

Terug
Bovenaan