hallo

A

Anoniem

Guest
Beetje vreemd om er een vraag in te gooien, zonder me even netjes voor te stellen..

Mijn naam is 'zonneke' haha, ben 28 jaar, 1 jaar getrouwd. Ik werk in de zorg en bevalt erg goed.
Ben al een jaar gestopt met de pil, en nu proberen we het voor de eerste maand.
Erg spannend allemaal, maar ontzettend leuk! Leuke site, en wat geven jullie elkaar allemaal lieve adviezen en oppeppers!

Hoop dat het goed met jullie gaat!

Hoi zonneke

Welkom bij de (zoals ik dat zeg) gezellig- neurotische bijna moeders. haha mond vol he?? Het is hier enorm gezellig en je zal je hier vast gauw thuisvoelen.

Ik ben Annet. Bijna 22, getrouwd en in ronde 8 voor een eerste baby.
Even voor de duidelijkheid: ronde 8 wil zeggen mijn 8e cyclus waarin we serieus proberen zwanger te worden.

Ik vind het moeilijk om je een antwoord te geven op je vraag in het andere stukje. De meningen verschillen namelijk nogal. Maar van wat ik begrepen heb, zou het kunnen.
Helaas kan ik je niets over mijn eigen ervaringen vertellen want die heb ik ds nog niet. Ik weet wel dat je lichaam je, als je eenmaal serieus bezig bent, nogal in de maling kan nemen. Probeer dus niet te veel aandacht te schenken aan je "kwaaltjes".

Is makkelijk gezegd, ik weet het, en ben er zelf ook niet zo goed in...............

Ik wens je heel veel succes en duim voor je!
Liefs Annet

Hoi Zonneke,

Welkom op de site! Wil je ook op de NOD-lijst? Geef dan even je gegevens aan mij door. ( naam, leeftijd, ronde en NOD) Ik zet je dan zo gauw mogelijk erop.

Groetjes, Kat

hoi zonneke,

welkom op het forum! leuk dat je je ook hebt aangemeld, en meebabbelt!
ik loop zelf nog niet zo lang mee, maar ik probeer elke dag te kijken en mee te lezen, je zult zien hoe verslafend het werkt!

ik ben (hier) aimee, ook 28, twee jaar getrouwd, en in ronde 4 voor ons eerste kindje.
ik vind het allemaal heel spannend, maar ben blij dat er hier zovelen zijn die met dezelfde vragen en kriebels zijn!

veel plezier hier, en hoop voor je dat je snel zwanger bent!

groetjes,
aimee

Terug
Bovenaan