hallo

A

Anoniem

Guest
hallo

Even vertellen hoe en wat:
Ik zo nu kinderen willen en dus zwanger worden. Mijn vriend wil nog even wachten, gelukkig niet te lang wel nog dit jaar. Ik ben dus aan het zoeken naar informatie over zwangerraken stoppen met de pil ect. Weet iemand middelen om de natuurlijk ovelatie snel op gang te brengen?

oja ik kwam op het forum de afkorting NOD tegen kan iemand me zeggen wat dat betekend?

Groetjes

Hey hey

NOD betekent: Niet Ongesteldheids Dag. Dus de dag dat je ongesteld moet worden maar t niet wilt worden!!!
Op je andere vraag kan ik geen antwoord geven.
Zelf heb ik gisteren mijn laatste pil ingenomen. Erg spannend allemaal.
Wel heb ik tarwekiemcapsules gehaald, schijnt te helpen om zwanger  te worden. Ook na het lezen van verhalen van de andere meiden op het forum. Foliumzuur is ook erg belangrijk. Voor het tegengaan van een open ruggetje en andere dingen.
Heel veel succes en voor nog meer vragen kun je altijd op het forum terecht.

Liefs blondje 24

hey blondie

tarwekiemcapsulles helpen niet om zwanger te worden maar zijn voor een goede weerstand.
omdat je dan gezonder bent heb je wel maar kans om zwanger te worden want in een gezond lichaam kan sneller een kindje komen dan in een ongezond lichaam. ik slik zelf ook tarwekiemcapsulles omdat ik niet echt gezond eet altijd en die helpen dan toch om wat gezonder te worden.
ik slik ook foliumzuur want dat schijnt beter te zijn, wou het eerst niet doen omdat ik niet van pillen hou maar omdat ze zo klein zijn heb ik ze toch maar gehaald.

Ik ben van de een op de andere dag gestopt met de pil omdat ik die vergeten was en toen had ik zo iets van nu hoef ik ook niet meer verder te slikken want wij willen toch een kindje.

heel veel suc6 met zwanger worden.

Ha

Zo blond ben ik nu ook weer niet, beetje bruinen haar kleur. Maar bedankt voor de uitleg allemaal. Helaas kan ik de tarwe tabletten niet slikken wand ik ben allergie voor tarwe. Dus als iemand iets anders weet graag.

Oja en als ik stop met de pil zijn jullie de eerste die het horen.

Groetjes

Terug
Bovenaan