hallo

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben mikkie2, wij zijn bezig met ronde 2. Ik ben in januari gestopt met de pil en vanaf maart aan het klussen. Ik heb een vraagje aan jullie: vanaf wanneer kun je merken dat je zwanger bent? Is dat pas nadat je eigenlijk ongie moet worden of kan dat ookal nadat je  "klaar"bent met klussen?  Ik heb mijn NOD 18 april.

Vele groetjes van mikkie2  

Hoi Mikkie,

Welkom op het forum!
En ook alvast bedankt voor je lieve berichtje onder die van Dompy dat zij niet zwanger was... en die van mij dat ik de rode duivels weer aan get krijgen ben en dus nu opga naar ronde 17 en de dokter en dan hopelijk snel de gyn.
Een antwoord op je vraag: Het verschilt per persoon of je zwanger zijn al kan merken na het klussen of pas na je NOD...
Sommigen zeggen dat ze het voelen als het raak is...sommigen krijgen ook allemaal zwangerschapsverschijnselen zoals misselijkheid..veel plassen, moeheid en pijnlijke borsten...maar dat hoeft allemaal niet perse..Ieder lichaam reageert anders...
Ik wens je heel veel succes en plezier bij het klussen...
We duimen allemaal voor elkaar!

Liefs Linnepinnie

Hoi hoi,
ik ben ook nieuw op het forum. Ben vanaf begin oktober 2005 bezig, maar pas sinds 1 maand me verder aan het verdiepen, omdat het nog niet is gelukt om aan te tellen.
Ik heb ergens gelezen dat het 5 - 7 dagen duurt voordat je kunt meten of je zwanger bent. Dus wachten op je NOD-dag lijkt me dan ook het handigste.
Maar ja, ik ken het.... afwachten is poepie moeilijk...
Groetjes V.

ja lastig dat wachten!! Ik ben er de hele dag mee bezig (iedereen natuurlijk)
Tja die kwaaltjes zullen wel tussen mijn oren zitten haha.
We zullen wel zien afwachten tot het volgende weekend!
Ik duim ook voor jullie!!!!

Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan