hallo

A

Anoniem

Guest
Ik zal mijn eigen eens voorstellen..
Ik ben Roza en ik lees al een tijdje dit forum en ik dacht ik meld me aan.
Soms heb ik ook wel eens een antwoord op jullie vragen en kan ik die aangeven en ook mijn verhaal kwijt

Ik heb al een dochtertje van twee en zit momenteel in een vervelende situatie..
Mijn laatste menstruatie was (dag 1) 16 april.
Mijn cyclus is altijd 25 dagen.. ik was nu laatst dus 1 dag overtijd (10 mei) en getest,
je raad het al.. niks dus!
Was 15 mei bij de HA en: niks!!
heb zelf nog 19 mei getest en ook niks!!
Het is nu 1 juni en nog geen spoor van de duivels..
volgende week zou ik eigenlijk opnieuw ongi moeten worden dus ben benieuwd..
van mijn HA moet ik tot volgende week (oftewel mijn nieuwe menstruatie) afwachten..
Heb het al zo goed volgehouden maar dat wachten word me teveel..

Mijn vriend vind dat ik genoeg getest heb maar ik weet het niet meer..
ik twijfel zo.. ben wel eens heel af en toe misselijk en mijn eetpatroon ligt helemaal overhoop mijn buik word wel iets of wat opgezet maar verder niet veel tekenen van zwangerschap..
vind het wel erg raar dat mijn ongi niet is gekomen en heb echter geen stress..
ook niet wat dit betreft, dat begint nu pas nu mijn ' volgende ongi ' moet komen..

Kan iemand mij een tip geven??
Ik moet nog 1 1/2 week afwachten en dan moet ik terug naar de HA als ik niet ongi word maar kan eigenlijk niet meer wachten..

Sorry voor mijn lange verhaal maar zit er best vol van..

Hoi Roza,
Ik snap best dat je er vol van zit. Je wordt er zo onzeker van. Dan heb je onderhand nog liever dat je ongi word, want dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik hoop natuurlijk dat het betekent dat je zwanger bent en dat je wachten zo wordt beloont. Veel succes met afwachten hoor

hoi roza
vervelend dat je niet meer ongesteld word.bij heel sommige mensen werken testen niet terwijl ze toch zwanger zijn.maarja,er zijn ook mensen die niet ongi worden en niet zwanger zijn.ik heb ook eens een cyclus overgeslagen(was toen nog vrijgezel en zwanger was niet mogelijk).ik kreeg toen een verwijzing voor een echo.er was niks bijzonders te zien,alleen dik slijmvlies in mn baarmoeder,wat duidde op naderende ongi.uiteindelijk kwam t ook wel weer.maar als je zwanger wil worden kan ik begrijpen dat wachten allemaal veel te lang duurt.je wil door.
sterkte meid.
groetjes kari

Terug
Bovenaan