Hallo

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb deze week het tijdschrift eens gekocht. Ik ben 21 en mijn vriend is 23. Ik ben eens naar de site gegaan en vond het leuk om ook mee te kletsen op het forum :) we willen beide ook graag een kindje.. We willen alleen nog wat meer sparen voordat we eraan beginnen. Ik heb nu dus nog de pil.. We gaan in de zomer naar spanje.. daarna denk ik dat ik stop met de pil... dus dit jaar nog. Dan is het dus aan mn lichaam wanneer ik zwanger zal worde. Ik zou graag met iedereen willen kletsen en jullie ervaringen willen horen :) En ik zal het ook vaak bijhouden dat als we eraan willen beginnen jullie ons ook zullen steunen :) mss zijn we aan de vroege kant qua leeftijd maar als je het graag wilt en je bent er klaar voor.. waarom niet???
Nou thats me :) xxx manon

hallo  

ik was ook 21 toen ik zwanger was en mijn vriend 22 en wij hadden ook niet veel geld maar we konden van iemand alles over kopen maar wij zaten toen net 5 maanden op ons zelf maar we hebben een lief zoontje van 18 maanden en liefde is belangrijker zeg ik altijd maar dan speelgoed of iets anders maar

GROETJES GRETSKE

Ik ben 29 en net 10 weken in verwachting van onze 1e. Ik wilde eigenlijk wel eerder stoppen met de pil maar mijn vriend zag dat nog niet zitten. Hij wou eerst het huis en andere dingen afmaken. Nu is ons huis zo goed als af en heeft hij vorig jaar augustus gezegd dat ik mag stoppen met de pil! Joehoe!
Na vier maanden was het al raak. We vonden dit toch wel heen snel, maar ja, je weet het echt niet van tevoren. Omdat ik heel lang de pil heb geslikt dacht ik dat het wel even zou duren voor lichaam weer wat op orde was.
Maar we zijn er echt supergelukkig mee en hopen dat alles goed gaat.

Suus

klinkt heel herkenbaar..
Mijn vriend en ik willen ook heel graag een kindje.
alleen vinden we ook dat we nog even moeten wachten
zodat we het financieel goed voor elkaar hebben.
Daarbij willen we eerst ook nog trouwen eind 2007.
Wat ook niet erg goedkoop is om te doen hahah
Voor ons duurt het ook nog wel even dus, maar het is
wel leuk om hier op de site rond te kijken..
nu is het wachten tot onze tijd aanbreekt........

Terug
Bovenaan