Hallo!

A

Anoniem

Guest
Hallo Iedereen!

Ik heb me zojuist aangemeld en vind het wel zo netjes om me even voor te stellen:

Noem mij maar Pip, ben net getrouwd en manlief en ik hebben ook pas besloten om voor een eerste kindje te gaan.

Natuurlijk heb ik me hier al een beetje "ingelezen" en omdat het forum me zo gezellig en ook nog nuttig lijkt heb ik me aangemeld. Ik zal hier ook vast veel leren (begrijp net wat NOD is en er zijn nog veeel meer spannende afkortingen waar ik nog geen idee van heb).

Toedeloe voor zover!!

PS: ik ben ingelogd en dan zie ik mijn eigen mailadres staan (welkom: ....@hotmail.com, kan iedereen mijn mailadres zien of is dat afgeschermd?)

He pip!

Leuk dat je je hebt aangemeld! volgens   mij is het afgeschermd, tenminste daar   ging ik altijd van uit!
veel suc6 en hopen dat je snel zwanger bent, hoe oud ben je als ik vragen mag..
1e ronde 1e kindje?

Wij zijn nu net aan onze 2e ronde begonnen, hopen dat het snel raak is ook al ga ik er wel van uit dat het een paar maanden kan duren.
liefs

Hoi Pip,
Leuk dat je er ook bij bent. Ook ik ben nog niet zo lang actief, ben bezig voor de 1e. Hebben in april een miskraam gehad.
Even over je email... dat ziet niemand! Fijn he!
Ik ga nog even snel verder lezen en dan slapen, moest werken vandaag... maar ja; morgen vrij!
Groetjes Maud

Wat leuk, nu al reacties

Ik ben 24. Hoe oud zijn jullie? Ik zie trouwens dat de gemiddelde leeftijd best laag is (20 tot begin 30....joehoe, jonge mama's!)

Maud: waren jullie al lang bezig toen je de miskraam kreeg? Lijkt me echt verschrikkelijk om zulke dingen mee te maken. In eerste instantie denk je alleen maar aan de leuke dingen als je er voor gaat maar dat kan ook gebeuren...

Lfs Pip

ik ben 21 jaar, ook jong dus. maar mi wel heel veel voordelen!

vorig jaar ben ik getrouwd, mijn man is 24 en we hebben een huis gekocht (zijn nu aan

het verhuizen) dus wat mij betreft, laat maar komen ons wondertje.

Zo he, een miskraam dat lijkt mij ook echt heel erg, ben je (eindelijk) zwager, gaat het

mis..

denken jullie dr ook wel over na hoe he straks verder gaat, met werken enzo. bj mij op het werk weet ik nu al dat er geen plek is voor een parttimer..dan maar fulltime blijven werken??
Nou je, dat zien we dan wel weer denk ik ook wel vaak..lkkr van de hak op de tak dit berichtje, maar ik begin al lekker lui te worden vandaa.

liefs

Er zijn ook een heleboel dingen waarvan ik niet weet hoe het zal gaan. Op mijn werk is het ook maar de vraag of er plek is voor een parttimer. Als ik al minder ga werken kom er natuurlijk ook minder geld binnen. Mijn man werkt tot half 6 en heeft een uur reistijd: komt alles dan niet op mij neer en ga zo maar door.

Maar ondanks dat soor praktische dingen is de kinderwens veeeeel groter en gaan we ervoor!! Het zal wel loslopen lijkt mij.

Wat voor werk doe jij dat je weet dat er geen plek is voor een parttimer??

ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis, maar doordat er teveel parttimers zijn is er geen plek meer..denk dat ik dan eerst wel fulltime wil gaan werken en mijn man evt een dag minder..we moeten maar zien hoe het gaat, misscien valt het tegen die tijd allemaal best mee;)
liefs

Terug
Bovenaan