hallo,

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben een meid van 26 jaar en ik en mijn vriend zijn al meer dan 1 1/2 jaar bezig om zwanger te worden.     Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn.
Het moeilijkste vind ik nog wel om tegen iedereen mijn mond te houden hierover, terwijl iedereen om ons heen zwanger word en verteld hoe mooi het wel niet is.
Wie kent het probleem?   We zijn al bij de huisarts geweest en hebben al wat kleine testen ondergaan, zo heeft mijn vriend volgens de huisarts voldoende zaad en ik heb een regelmatige cycles en mijn hormoonen zijn ook goed en toch lukt het niet. Nu moet ik me verder laten onderzoeken, maar wat als ze toch wat vinden?
herkent iemand dit probleem?
                                                  groetjes     26jaar

Hoi 26 jaar,

Vervelend dat het zo lang duurt zeg! Er zijn wel mensen bij wie alles goed is en die na een paar jaar in ene toch zwanger zijn.
Er is een als zwanger worden langer duurt forum, misschien kun je daar mensen vinden die tips hebben of advies.

groetjes Mariska

ps Hopelijk ben je snel zwanger!

hoi hoi,

wij zijn inmiddels ook ruim een jaar bezig (ronde 15, in april vorig jaar gestopt)
Half juni gaan we naar de gyn. Wij hebben het inmiddels tegen onze ouders, enkele broers/zussen en onze beste vrienden verteld. Voor ons voelde het heel naar op een gegeven moment, want je voelt je toch vaak rot als het weer niet gelukt is, het gesprek gaat plotseling over kinderen, dat moet je er weer omheen draaien, beetje zitten jokken, en het voelde gewoon niet prettig.Zeker omdat we eigenlijk niets liever wilden om het te delen met anderen, omdat het soms alles behalve makkelijk is!
Het vertellen was een hele grote opluchting!!
Ik zou zeggen, doe wat je gevoel je ingeeft..

veel succes...
groetjes saskia.

Terug
Bovenaan