hallo

A

Anoniem

Guest
he meiden

Ik ben Petra, mama van Fleur, geboren 230907.
Tijdens de zwangerschap heb ik hier veel rondgehangen op dit forum. Later heeft iemand een nieuw forum gemaakt, veel fijner en veel beter. Ik moet zeggen dat ik dit forum nu een beetje irri vind, alleen vanwege het systeem hoor. Hier kan je niet een banner bij je profiel zetten en moeilijk foto's plaatsen.
Maar ondanks dat wil ik graag hier mee kleppen, omdat het zo ontzettend gezellig kan zijn.

Dus bij deze.

oja ik ben 28 jaar en getrouwd met Guus, bijna 6 jaar.
Wij zijn Nederlanders maar we wonen nu zo'n 5 jaar in Belgie, net over de grens.

Voor de rest is Fleur een super lieve meid, en we willen graag snel een broertje of zusje voor haar (en voor ons, haha).
Bij Fleur hebben we er 1 jaar over gedaan, ik hoop dat het nu niet weer zo gaat zijn.

Welkom Petra, volgens mij zijn er heel veel zwangerschap willen worden forums waar het wel kan, misschien kun je nog eens rond neuzen. Natuurlijk ben je hier ook welkom. Hier kunnen wel foto's geplaatst worden hoor, mits ze op internet staan. Gewoon rechtermuis knop kopieren en plakken. Ook kun je gezellig een bannertje plaatjes e.d. Dus je moet het zelf maar beetje opleuken. Die moet je dan wel elke keer weer ff bij je eigen tekst kopieren en plakken, maar met beejte creativiteit lukt dat best volgens mij.

Wens jullie heel veel klusplezier de komende tijd! Weet je al een beetje wanneer je nod is? Wanneer zijn jullie gestopt met voorbehoedsmiddelen? Hebben jullie voor de zwangerschap van Fleur ook gedokterd? Heel veel geluk in elk geval!

Liefs Nathalie

nee ik blijf hier, maar idd elke x plakken kan, maar bij het andere forum gaat het automatisch, maar ja maakt niet uit.
Ik ben voor het eerst in mijn leven regelmatig qua cyclus, 2 x de 26e vd maand en de laatste x de 25e.
Ik ben na de zwangerschap van Fleur niet meer aan de pil gegaan, ik vond dat ik al genoeg hormonen in mijn lijf had, en met het oog op 2e zwangerschap, mss dat het daardoor sneller zal gaan.

dit is Fleurtje (knapperd he?) (zo lekker ding!)

gisteren had ik mijn eisprong, maar we hebben niet veel gesextm zeg maar gerust niet, haha druk druk druk

banner van Fleur:

zo nu ik toch bezig ben... dit ben ik:

Leuke foto's zeg! Echt schatje! Ik moet nu helaas gaan, kom later nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

hoi,

wat een leuke meid hebben jullie, echt een schatje, en alweer bijna een jaar, dat gaat waarschijnlijk zeer snel?

Belgie, ik ben oorspronkelijk Belgische, en woon nu sinds jaar in nederland,
Wat was jullie beslissing om naar België te gaan? Als ik dat mag vragen natuurlijk.
En welke omgeving in België wonen jullie?

Wil jullie veel succes wensen en klus plezier voor jullie tweede wondertje .

groetjes

wij wonen in Lommel, in 2000 verhuisde ik met mijn ouders, een jaar later ging ik weer terug naar NL en weer ruim een jaar later gingen mijn man en ik zelf in Lommel wonen.
Ik vind Lommel een leuke stad, het is een stad maar het ademt een dorpssfeer uit.
en de belangrijkste reden, wij hebben een super lekker ruim huis, alleenstaand, met een leuke tuin, waar ze nu op dit moment (as I speak) een zwembad aan het graven/aanleggen zijn.
De prijs wat we voor dit huis hebben betaald, heb je in NL (tenminste in de omgeving) een klein rijtjeshuis voor met een mini tuintje.

en waar woonde jij? en nu?

en Fleur is idd "bijna" een jaar, eind september, ik verlang er echt naar, lijkt me zo bijzonder je kindje 1e verjaardag vieren.

hoi,
ik woonde in omgeving van herentals/turnhout. Daar tussenin.
ik woon nu omgeving uithoorn.
ik ben hierheen gekomen omdat mijn vriend hier woonde, en we graag wilden samenwonen. Dit zijn we ook gaan doen, hihi. En heb er nog geen seconde spijt van dat ik dit heb gedaan.
En inderdaad, wat je in belgie betaald voor een mooi vrijstaand huis, heb je hier een rijtjeshuis, al zijn prijzen in belgie denk ik ook wel gestegen.

Werk je ook in belgie? En zou je ooit weer in nederland willen wonen?

liefs

Terug
Bovenaan