Hallo

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben een moeder van een zoontje van bijna 2 en we zitten nu aan een tweede te denken. Vandaar dat ik hier mee kom kletsen.
Ik ben 28 jaar oud, woon in het zuiden van het land en heb een stel katten.

Tot gauw, Mama io

Hoi,

ik ben melanie, 27 jaar en heb een zoon van bijna 3 en ook wij zijn 'bezig' voor een tweede. Dit is onze eerste poging dus ben benieuwd of ik ong. wordt over anderhalf  a twee weken. Bij de eerste was het ook meteen raak, dus je verwacht het stiekem nu weer een beetje..ook al is dat natuurlijk iets wat totaal niet hoeft.
Zijn jullie erover aan het denken of er ook al mee bezig?

groetjes Melanie

Hoi Melanie,

Spannende tijd voor je! Hopelijk gaat het nu net zo snel als de eerste keer.

Wij zijn nog in de denk fase. Ik vond mijn vorrige zwangerschap en bevalling erg zwaar waardoor ik erg bang ben om weer zwanger te worden. Maar de wens voor een tweede begint toch wel groter te worden dan de angst. Vandaar dat ik hier maar eens mee kom kletsen.

Groetjes Mama io

Hi mio,

leuk toch dat je even mee komt kletsen. Misschien lees je leuke verhalen en ben je snel (een beetje)  over die angst heen. Had je zo'n erge zwangerschap en bevalling ja?? Vervelend zeg! Misschien een cliché, maar dan zou het dit keer eigenlijk alleen maar mee kunnen vallen.
Bij mij ging alles perfect en dat zou juist misschien weer in mijn nadeel kunnen zijn. Maar goed je weet het natuurlijk nooit.  Ik zag de  eerste keer helemaal niet op tegen de bevalling, maar dat liep  even vrij moeizaam waardoor ik een spoedkeizersnee kreeg. En dat was zo fijn (klinkt erg raar misschien) maar het lukte gewoonweg niet op de normale manier. En dat is iets waar ik nu dus wel erg tegenop zie. (mijn god...weet niet eens of ik zwanger ben, moet je me horen, haha)

Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan