hallo

Hallo zwangeren!!
Dit is mijn eerste bericht op het forum.Ben nu 33 weken zwanger van de 3e.Heb 2 zoons (van precies 3 jaar en 14 maand)Woon in Wenen(oostenrijk), en zie enorm tegen de bevalling op nu, ben hier ook van de 2e bevallen, en dat ging zo ontzettend anders dat ik er niet echt veel zin in heb!misschien dat ik ergens anders moet gaan bevallen of me gewoon niet zo moet aanstellen, en zien wat er gebeurd.
Nou ja hoe dan ook wens ik iedereen een prettige zwangerschap toe!
Groetjes uit Wenen
 
Hoi Nienke,
Je stelt je niet aan! Kom nou, je hebt 2 keer een kind gehad, je weet van de klappen van de zweep. Ik ben ook zwanger van de derde, ik zie ook vreselijk tegen de bevalling op, ben je in Wenen bevallen dan? of hier in Ne4derland? Ik heb 2 afschuwelijke bevallingen gehad, en bij deze derde wil ik graag een ruggeprik.

Heb je het met je vk overgehad?
Ik wens je veel sterkte meid, je hebt nog even de tijd.
 
Hoi,

Ik vind het ook niet aanstellerig hoor.
Als het de vorige keer niet lekker ging, heb je wel reden om je zorgen te maken.
Als je de kans hebt om ergens anders dan in Wenen te bevallen en je denkt dat je je daar beter zou bij voelen, zou ik er toch even serieus over nadenken.
Een bevalling hoort toch iets te zijn waar je jezelf goed bij voelt nadien, niet.

Veel succes nog hoor,
 
Terug
Bovenaan