hallo

hallo allemaal
ik wil dit toch even kwijt mijn man en ik zijn nu een maand bezig ongeveer en heb gister een test gehaald blijk ik dus al zwanger te zijn..
er gaat zoveel door mijn hoofd niet verwacht dat het al zo snel zou gebeuren...
heb volgende week maandag een afspraak bij verloskundige...
ik vind het allemaal zo ernorm spannend dat ik gewoon even niet weet hoe ik het op het moment me eigen moet gedragen kan ik eigelijk nog tegen niemand vertellen wil eerst alles zeker weten alhoewel een test niet liegt... maar toch heb gister wel 30 keer nAAR DE test gekeken...
de reden dat ik het dus anoniem doe is dat ik tja hierover nog even mijn mond wil houden...
tegenover de mensen die ik dan persoonlijk ken.....
wie heeft dit dus ook want tja jullie snappen wel dat ik dit zo graag effe wkijt wil...
liefs mij
 
hoi, ik was ook zo snel zwanger en ik had het ook nog totaal niet verwacht. Ik had zeven jaar trouw de pil gebruikt (één van de zwaarste). Toen besloten mijn man en ik met de pil te stoppen. Mijn huisarts zei, dat ik, vanwege die zware pil, zeker op een half jaar moest rekenen voordat ik zwanger was. Toen ik voor t eerst weer ongesteld moest worden, had ik het gevoel zwanger te zijn. Dus ik deed een test en die gaf na twee seconden positief aan. Hartstikke zwanger. Ik heb ook de hele dag naar de test lopen staren. Ik kon het niet geloven. Nu al? Ik was heel blij, maar was zo overrompeld dat ik even niet wist hoe ik me voelde. Ik heb het geloof ik na drie dagen ofzo aan m'n ouders en zusjes verteld. En m'n schoonmoeder raadde het, omdat ik altijd riep. Ik stop alleen met roken als ik zwanger ben. En toen rookte ik dus ineens niet meer. Met een week of 8 heb ik het aan de rest van de familie verteld en met 11 weken aan iedereen die het maar wilde horen. Maar in ieder geval gefeliciteerd meid! Laat het rustig tot je doordringen en geniet ervan. Succes verder!
liefs judith
 
Hoi,
Ook ik was meteen in maand 2 zwanger, na 8 jaar pil slikken (microgynon 30). Erg blij en ook wij houden 't nog even stil tot we 12 weken zijn maar ja, dat is wel heel moeilijk hoor... Intieme vrienden en fam. weten het, zijn ook mensen waarvan ik het niet vreselijk vind om tegen te moeten zeggen dat 't fout gegaan is als ik een miskraam zou krijgen... wat ik niet hoop of verwacht, eigenlijk.
Die paar weekjes duren LANG!!! maar gelukkig kunnen we hier ons 'ei' kwijt!
Gefeliciteerd hoor!!!
 
Hoi,

Ik ben vorige maand getrouwd en nu al zwanger! Ik begrijp je ongeloof... Zo snel. Nu is er de onzekerheid. Gaat alles wel goed? Horen die krampjes in de buik er echt bij? Ach het is heel spannend. En ja het gaat volgens mij ontzettend lang duren tot de 12e week.
Maar goed we gaan er gewoon met zijn allen van genieten.
Gefeliciteerd meid!!!
 

Hoi Anoniem!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me best een beetje voorstellen dat je even niet weet wat je moet denken. Het is ineens zo 'echt'! En dan zo snel, heerlijk toch! En echt, je hebt voldoende tijd om er aan te wennen en van te genieten! Heel veel succes!
 
dank jullie wel voor je lieve reacties..
tot nu toe gaat alles wel goed alleen verschrikkelijk moe maar dat zou er wel bij horen en onwijs veel naar de wc....
allemaal ook veel plezier van jullie zwangerschap...
 
Terug
Bovenaan