hallo

hallo meiden

ik ben els,normaal zit ik altijd op het zwanger worden forum maar ik wou hier aan jullie wat vragen,het klikt misschien raar maar,ik moet de laatse tijd zovaak naar de w.c om de 5 min moet ik plassen,ik weet niet of ik zwanger ben over 1 week moet ik ongi worden maar ik vraag het me gewoon af of dat een teken van zwangerschap zou kunnen zijn,alvast bedankt voor jullie reactie's!!! groetjes els.
 
Lijkt me eerder een (beginnende) blaasontsteking.. in het begin van je zwangerschap kan de baby nog niet op je blaas drukken..
Daarentegen zijn sommige vrouwen wel gevoeliger voor een blaasontsteking tijdens hun zwangerschap.
'k zou voor de zekerheid maar even met een plasje naar de huisarts gaan, die kan je binnen 5 minuten vertellen of het een blaasontsteking is.
 
Ik moest ook vaker plassen toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, maar niet zo vaak als jij. Het zou heel goed een beginnende blaasontsteking kunnen zijn. Over zwanger zijn of niet zegt het denk ik op zich niet veel, zal je toch nog een weekje moeten afwachten. Ik hoop in ieder geval dat je niet ongesteld word :)

groejtes, Jane
 
Nou ik had hier dus ook last van al voor ik wist dat ik zwanger was, achteraf had het dus met mijn zwangerschap te maken. Het is nu nog steeds zo erg dus het zou misschien best wel eens kunnen dat het bij jou een verschijnsel is hoor.
Nog even een weekje afwachten en als je dat ongesteld bent geworden even langs de huisarts gaan en ja als je niet ongesteld bent geworden........ spannend.

Succes
 
Het kan natuurlijk ook een blaasontsteking zijn dus wil je niet blij maken met een dooie mus maar ik had het ook.Niet zo vaak als jij maar moest wel veel vaker plassen.
Hoop voor je dat je niet ongie wordt.
Groetjes
 
Hoi Els,ik had precies hetzelfde. Nu was ik al iemand die veel naar de w.c. moest,maar oen had ik er nog meer last van. Het is voor iedereen anders,dus ik wil je geen valse hoop geven,maar wacht gewoon nog even rustig een weekje af en dan doe je een test. Trouwens mijn ervaring met een blaasontsteking is dat het eigenlijk anders voelt dan normaal plassen en je plast ook hele kleine beetjes en soms denk je dat je moet en dan komt er niets,maar nogmaals dat is mijn ervaring. Succes en laat het even weten...
 
Terug
Bovenaan