Hallo


Hallo lieve aankomende moeders!

Ik ben nieuw op dit forum en wil me graag even voorstellen en graag mijn bevindingen over zwangerschap met jullie delen.

Nou ik ben dus Nalia en bijna 21 jaar oud. Beetje jong denken jullie misschien maar het was mijn wens om vroeg moeder te worden.
Aankomende woensdag 9 wkn zwanger. Waar we erg blij mee zijn.
Ik ben werkzaam in de thuiszorg.

Zijn er nog meer dames die net zo ver zijn als ik?

Liefs nalia

 

Hi Nalia!

Welkom op dit forum!
en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap?
Ik weet niet precies wanneer je uitgerekend bent, maar per maand zijn er verschillende forums, ik zelf ben uitgerekend in oktober dus ik ben veel op het oktoberforum maar je kunt natuurlijk met al je vragen ook hier terecht,er is altijd wel iemand die iets weet.
op het andere forum leer je meestal mensen kennen die net zo ver zijn als jou, dat is wel gezelli.
en niemand maakt zich hier druk om je leeftijd hoor! ik ben zelf ook 21 en er zijn hier meerdere jonge aankomende moeders maar dat is juist hartstikke leuk, als je wilt msnen, voeg me dan toe, liefmeisje197@hotmail.com..

nog veel plezier hier!

liefs sarah 26w5d zwanger van 1e kindje
 
Hey Nalia,

Welkom op het forum! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend he!!
Ik ben zelf 22 jaar en in verwachting van ons eerste kindje, ik zit op het januari forum aangezien ik dan uitgerekend ben. Maar hier kun je ook lekker kletsen met iedereen.
Ik vind het ook leuk om te msn-nen, heb al veel meiden van hier in de lijst! Als je gezellig wil kletsen of je ei kwijt wilt kun je me toevoegen hoor!

Groetjes Siona
sional@hotmail.com
 
hoi nalia

welkom welkom\

enne gefeliciteerd

ikzelf ben net 30 en zwanger vvan mijn eerste kindje ben net 6 weken zwanger, dus allemaal heel pril,, het maakt niet uit dat je jong bent , je hebt er toch bewsut voor gekozen!!!!!!

en ik denk dat het voor iedereen een onzekere periode is en dan maakt leeftijd niet veel uit..


groetjes tobi
 
Terug
Bovenaan