Hallo!

Hallo!!!

Ik ben ook zwanger!!! Heel spannend, ik kom eigenlijk van het forum zwanger na een miskraam, heb in mei een miskraam gehad. Ooooooooo, ik kon het niet laten en heb gisteren (2 dagen voor NOD!!!) een test gedaan, eerst zo'n goedkope en daar zag ik iets in de verte, maar de Clearblue was heel duidelijk!!! Moet wel zeggen dat ik morgen ook nog spannend vind, omdat dan pas mijn NOD is. Heel gek, maar als ik dan niet ongesteld word dan is het pas echt... debiel he, maar de mens zit soms raar in elkaar...!!!
In ieder geval heb ik net nog zo'n goedkope gedaan, nog steeds vaag maar wel iets duidelijker, in ieder geval een streepje!!!!!!!!!
Ik vind het allemaal erg spannend, vooral door de miskraam, maar heb er toch best een goed gevoel bij, heel anders dan de vorige keer, toen was ik gelijk heel gereserveerd. En nu eigenlijk vooral blij!!! Maar het is nog zo kort, hopelijk vliegen die eerste weken voorbij zonder dat ik er erg in heb........ (jaja valse hoop????!!)

Liefs Solleke
 
Van harte! Wat prachtig.
En het gevoel dat het wat onwerkelijk is, is altijd een beetje gebleven. Zelfs nu ik een dikke toeter heb, kan ik het me toch soms maar moeilijk voorstellen dat we straks een klein pukje in huis hebben.
Hopelijk gaat alles nu wel goed.
groejts
greet
 
Terug
Bovenaan