hallo

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik heb deze site gisteren per toeval ontdekt en heb al een heleboel van jullie verhalen gelezen. Ik ben in verwachting van mijn tweede kindje en ben nu 5 wken.
Ik ben zwanger door ivf (mijn eerste ook) en dit was weer de eerste poging na mijn eerste kindje. Het was dan ook echt ongeloofelijk dat die meteen gelukt is.

Voor mijn gevoel zat het wel goed maar de eerste test was een beetje twijfelachtig waardoor ik toch een beetje ben gaan twijfelen.
Ik heb al eens een miskraam gehad en wil dat liever niet nog eens.
Mijn zwangerschap voelt deze keer volledig anders aan. Dat is ook de reden dat ik zo twijfel, ik moet echter zeggen twijfelde. Door het lezen van al jullie berichtjes kwam ik er achter dat er veel meer zijn die nu een hele ander zwangerschap hebben dan bij de eerste.
Ik weet dat ze dat altijd wel zeggen, maar mijn vriendinnen hebben bij alle zwangerschappen dezelfde kwaaltjes gehad alleen was vaak de beleving anders.

Ik wil jullie daarom nu alvast bedanken want ik voel me nu alweer een stuk zekerder in mijn zwangerschap. Ik heb gelijk moeders voor moeders gebeld   want ik heb er gewoon meer vertrouwen in en dat is erg fijn

Groetjes Kietje

Fijn dat je hier herkenning vindt. De meeste meiden hier zijn super en kunnen je echt steunen als je vragen hebt of gewoon een dip, of lachen met je mee als je iets moois beleeft.

Dus geniet er van.

Miep

Terug
Bovenaan