Hallo

Hallo dames,

ook ik was regelmatig op het zwangerforum te vinden. Dit forum past veel beter bij mij. En ik vind het leuk om te zien dat veel dames van het andere forum zich hebben verplaatst naar dit forum. We kunnen elkaar op deze manier veel beter steunen.

Voor degene die me nog niet kennen: ik ben 33 en sinds nov. 2002 gestopt met de pil. IN nov. 2003 ben ik naar de ha geweest en deze heeft me na drie maanden doorgestuurd naar de gyn. Ondertussen zijn er allerlei onderzoeken verricht. Ik moet donderdag a.s. nog een keerje bloed laten prikken om het progesterongehalte te laten meten en dan krijg ik hiervan op 6 mei de uitslag. Alle andere onderzoeken waren positief. Op 6 mei wordt er dan besloten hoe het vervolgtraject eruit zal zien. Dit zal waarschijnlijk bestaan uit een baarmoederfoto of een kijkoperatie.

Ik wens iedereen heel veel succes bij het zwanger worden.

Groetjes,
Bianca

Hoi Bianca,

Beter he, dit forum helemaal met je eens!! Wat fijn dat alle voorlopige uitslagen positief zijn!! Wat duurt het wachten tussen de afspraken door lang he??

Wij zijn 19 april voor de eerste x bij de gyn geweest en er is bij mij bloed geprikt en mijn vriend moet zijn portie 29 april inleveren en op 10 mei krijgen we de uitslagen en zal de gyn eventueel verder gaan onderzoeken. Ik weet dat 3 weken niet zo lang zijn,,maar voor mijn gevoel staan wij nu een beetje stil, omdat ik bijna zeker weet dat ik geen eisprong krijg en dus nu zonder hulp van medicijnen niet zwanger kan raken!!

Suc6 met wachten liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan