Hoi Hendrika,
Wat een teleurstelling he, even, wanneer je weer ongi bent, dat heb ik ook altijd even 1 klote dagje en dan kan ik ook wel weer in zien hoe blij ik ben met mn heerlijke zoon, niet iedereen kan dit zeggen, dat lijkt me echt 100x erger wanneer t helemaal niet lukt om kinderen te krijgen, al willen we heeeeeel graag een tweede en zullen we hier heel ver voor gaan, en ik denk dat t verlangen van een 1e,2e of 3e even groot is dus wat dat betreft is onze situatie wel te vergelijken denk ik.
Dat is inderdaad lastiger wanneer je man int.chauffeur is dan moet je wel even wat meer geduld hebben. Tussen jou 2 dochters zit ook best wat leeftijds verschil, is dat leuk, hebben ze wat aan elkaar? Daar denk ik dus ook vaak aan ,als ze dan nog maar wat aan elkaar hebben met zo,n leeftijdsverschil, maar ja aan de andere kant zijn er ook genoeg broertjes/zusjes die vlak na elkaar geboren zijn en t totaal niet met elkaar kunnen vinden, en het is wel duidelijk dat je t niet voor t zeggen hebt (wanneer je zwanger wordt), ik wil ook erg graag 3 kinderen maar we gaan eerst maar eens voor de 2e.
He bedankt voor je reactie (weer) erg leuk, spreek je snel weer.... enne geniet lekker van je 2 meiden!!
Groetjes Pluk