hallo!

Ik ben er weer na een weekendtje-weg, t was heerlijk ontspannen en weinig met t zwanger willen worden bezig geweest en dat was heerlijk! Er was hier wel veel te lezen weer.
Morgen moeten wij weer naar de gyn. ben erg benieuwd waarschijnlijk met clomid beginnen. Tot gauw, groetjes Pluk.

Hoi Pluk, ook ik heb een paar dagen
niet meegelezen hier, gewoon een druk weekend gehad en een familiedag ( gezellig). Zit nu al twee uren alles bij te lezen. Hoop dat je bezoekje aan de gyn. morgen brengt wat je hoopt. We lezen vast wel weer van je morgen, toch????

PS: lekker voor je dat je een ontspannend weekendje hebt gehad, even de zinnen verzet dus............

Groetjes, Hendrika............

He`,Hendrika,
Bedankt voor je reactie, erg leuk .
Heb een heerlijk weekend gehad, we gaan altijd met Hemelvaart een lang weekend weg met familie ontzettend gezellig is dat even je zinnen verzetten.
Hopelijk gaat t met jou ook goed en heb je snel goed bericht, in welke fase zit jij nu wat betreft zwanger worden? Hoor snel van je en ik heb op de site geschreven hoe t bij de gyn. was.
Groetjes Pluk

Hoi Pluk,

ben ik weer.....ik heb je berichtje over de gyn. net gelezen. Op zich wel goed nieuws dus. En misschien in de toekomst dus wel een tweeling, spannend hoor. Maar eerst het pinksterweekend maar afwachten dus. Wie weet.....En als jullie zelf goed aan de klus gaan kan er dus ook van alles gebeuren.

Met mij gaat alles goed. Ben vorige week weer ongesteld geworden, een kleine teleurstelling weer. Helemaal omdat ik het nog niet verwacht had (daarbij duurde het ook maar twee dagen en toen nog, alvast sorry, een paar dagen bruine prut, weer een beetje vreemd dus). Mijn cyclus was nu (reuze leuk) voor de verandering maar eens korter. Maar afijn...... Even kort over mezelf (weet niet of je op de hoogte bent): Ben 28 jaar, getrouwd, twee kinderen (heerlijke dochters van 11 en 4) en twee honden. We hopen nu op een derde kindje. Zijn bezig sinds januari. Van onze twee dochters was ik bij allebei zwanger binnen twee maanden. Probleempje nu is dus een onregelmatige cyclus en een man die momenteel int.chauffeur is (toen nog niet) en dus alleen de weekenden thuis is. Tja, en dan mis je vast wel eens een ei-tje, is mijn idee. Maar we hebben geduld hoor. Het is eerder gelukt hou ik mezelf maar voor.

Jij zit in een heel andere situatie dan mij. Is niet te vergelijken. Maar ik duim voor je dat er nu goede dingen gaan gebeuren.

Leuk trouwens dat je weer even hebt gereageerd op mijn berichtje.

Ik lees snel weer iets van je. Groetjes Hendrika............

Hoi Hendrika,
Wat een teleurstelling he, even, wanneer je weer ongi bent, dat heb ik ook altijd even 1 klote dagje en dan kan ik ook wel weer in zien hoe blij ik ben met mn heerlijke zoon, niet iedereen kan dit zeggen, dat lijkt me echt 100x erger wanneer t helemaal niet lukt om kinderen te krijgen, al willen we heeeeeel graag een tweede en zullen we hier heel ver voor gaan, en ik denk dat t verlangen van een 1e,2e of 3e even groot is dus wat dat betreft is onze situatie wel te vergelijken denk ik.
Dat is inderdaad lastiger wanneer je man int.chauffeur is dan moet je wel even wat meer geduld hebben. Tussen jou 2 dochters zit ook best wat leeftijds verschil, is dat leuk, hebben ze wat aan elkaar? Daar denk ik dus ook vaak aan ,als ze dan nog maar wat aan elkaar hebben met zo,n leeftijdsverschil, maar ja aan de andere kant zijn er ook genoeg broertjes/zusjes die vlak na elkaar geboren zijn en t totaal niet met elkaar kunnen vinden, en het is wel duidelijk dat je t niet voor t zeggen hebt (wanneer je zwanger wordt), ik wil ook erg graag 3 kinderen maar we gaan eerst maar eens voor de 2e.
He bedankt voor je reactie (weer) erg leuk, spreek je snel weer.... enne geniet lekker van je 2 meiden!!
Groetjes Pluk

He Pluk,
ben er al. Gisteravond eens lekker niet voor de pc gehangen. Deze site verslind ik regelmatig maar gisteravond had ik effe geen zin meer.

Ik lees niet zolang mee als jou, dus ik heb even research gedaan. Je hebt dus al een zoon. Van drie. Gezellig hoor, zo'n leuke leeftijd. En nog lekker thuis. Onze jongste is sinds januari naar school, stilletjes hoor in huis. Maar ja, het went wel hoor. Onze oudste gaat dit jaar naar het voorgezet onderwijs. Twee hele verschillende werelden he? Tja, door onstandigheden is het zo gelopen. Misschien heb je al even gerekend maar onze oudste kreeg ik drie maanden voor mijn 17e verjaardag. Daarna wilde ik eigenlijk wel weer een kindje toen ze 3 jaar was. Maar ja, soms loopt het niet zoals je graag wilt. Beetje tropenjaren meegemaakt en sinds 1998 reilt en zeilt het weer prima met ons. Daarom dus pas een kleintje eind 1999. En de kinderen vinden het heerlijk met elkaar hoor. Helemaal in het begin was onze oudste reuze blij met haar babyzusje. Knuffelen, liedjes zingen, flesje geven, achter de kinderwagen lopen. Ze vond alles leuk. Had er ook erg naar uitgezien. Nu hoopt ze weer binnenkort op een kleintje. Ja, we hebben haar maar bij onze plannen betrokken: ze is ook geen kleuter meer he???? Ze wil graag alles weten, die pubers ook (zucht)......
Ik vind trouwens dat verschil in leeftijd niet erg hoor. Mocht ik nog dit jaar zwanger raken (hoop hoop), dan is onze jongste ook al 5 tegen de tijd dat er een kleine is. Heeft ook wel zijn voordelen. Ieder zijn eigen en idd. je hebt het niet altijd voor het uitkiezen he???? Daar weet je alles van.

Maar zie je het trouwens zitten wat je gyn. je voorstelt. Ik heb er geen verstand van hoor. Voor mij is het allemaal abracadabra....

Ik lees vast wel weer van je. Groetjes en tot schrijfs, Hendrika.......

Terug
Bovenaan