hallo

Na enig zoeken eindelijk deze site gevonden.
Ik ben 34 jaar. Probeer al een tijdje (vanaf mei 2003) zwanger te raken. Dat wil nog maar niet lukken. Onderzoeken hebben we nog niet laten doen, maar daar begin ik nu wel aan te denken.
Vandaag ook weer ongesteld geworden. En dat terwijl ik gisteren al zo'n baaldag had op het werk. Heb nu dan ook helemaal geen zin om nog naar mijn werk te gaan. Had al op weg moeten zijn, maar stel het nog even uit.

Als ik zo de berichten lees, lijkt het me leuk om contact te hebben. Moet goed zijn om elkaar af en toe moed in te spreken.

groet

Hoi Gonnie,

Welkom of het forum. Het zal je goed doen om ervaringen van andere mensen te lezen en je eigen ervaring te delen.

Ben zelf ook 34 jaar en vanaf maart 2003 bezig. Ik ben na een jaar naar de ha gestapt voor verder onderzoek.

Dat is nu even stopgezet omdat ik kort geleden een miskraam heb gehad. Dus nu moet alles weer even op gang komen.

Succes en sterkte, ik hoop dat je hier steun vindt.

Groetjes,
Anne

Hoi Gonnie,
da's wel herkenbaar ja, in die periodes heb ik ook nooit zin om te werken. al dat gezeur aan m'n hoofd trek ik dan niet. gelukkig duurt t altijd maar even, daar moet je maar aan proberen te denken. binnenkort weer een nieuwe ronde!
Ik heb indertijd ook weleven getwijfeld of en wanneer ik naar de ha zou gaan, maar op een gegeven moment voelde ik me er zo slecht van dat ik t idee had dat te weten of er iets aan de hand was toch beter was dan die onzekerheid en steeds langere periodes van ellendig voelen. Je moet natuurlijk voor jezelf deze overweging maken.
Gelukkig zieje hier op de site een aantal meiden die rond dat eerste jaarspunt toch zwanger raken! Dus dat kan nog best gebeuren bij jou! sterkte de komende dagen en dan weer gewoon er voor gaan he? lis

Hoi Gonnie,

Welkom hier. Hopelijk zul je hier veel herkennin vinden.
Heel begrijpelijk wat je schrijft hoor!
Ben ook van bouwjaar 70 en nu 3 jaar bezig. Kan me nog goed herinneren dat we ook in die fase zaten waar je nu in zit, is zwaar soms die onzekerheid hè.
Hou de moed erin hoor! En als je er samen aan toe bent stap je vanzelf een x op je ha af die je dan doorverwijst.
Beetje laten vallen dat je er al wel mee bezig bent bij je ha kan natuurlijk nooit kwaad!

Suc6,
Suus

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Het is fijn om te lezen hoe jullie ermee omgaan. Het is toch niet iets waarover je zomaar met anderen praat. Ben bang dat iedere dan steeds naar mijn buik gaat kijken zo met het idee van, zou ze al...

groetjes

He suus, ondanks onze promleempjes is bouwjaar 70 een goed jaar hoor!!! (ik ben 33...)
en gonnie: als je denkt dat t zal helpen om met een goeie vriendin erover te praten moet je dat gewoon doen en ook zeggen dat je niet wilt dat ze steeds vraagt of t al gelukt is maar dat ze t wel begrijpt als je een beejte chaggo bent...moetje zelf weten natuurlijk of en wanneer je dat doet maar ik vond t wel een hele opluchting... (ik moest wel watn ze waren allebei zwanger...en ik wilde dat ze wisten waarom ik niet zo vaak erover kwam praten) lis

Hoi Gonnie,
Leuk dat je dit forum ook hebt ontdekt.
Ben zelf ook al vanaf mei 2003 bezig om zwanger te raken en we zijn nu ook zo'n beetje op het punt belandt van wel of nog niet naar de h.a. Heb een zoontje van 2 jaar. Is geboren met de keizersnee,waar ik lang last van heb gehad.[ingescheurde baarmoeder] Vraag me ook wel eens af of alles wel helemaal goed zit daar van binnen.
We wachten in ieder geval tot na de zomervakantie. Nog even niet overal bij stilstaan.
Groetjes Arina

Welkom,welkom, bienvenue(of zoiets)
Inderdaad prettig om je verhaal te delen, vind ik ook, elke keer wil ik ook weer even op t forum kijken.
En wanneer je er aan toe bent lekker naar de ha gaan maar je moet hier zeker wel aan toe zijn want je komt dan echt in de med.molen terecht, zitten wij ook hoor en dit valt me voor 100% mee ,maar nog niet zwanger en dat is dan wel jammer maar positief blijven is volgens mij erg belangrijk.
He, hopelijk raak je snel zwanger maar goed dat is afwachten.
groetjes pluk

Terug
Bovenaan