hallo!

Ha meiden,
Ik heb nog weer even gereageerd bij mijn verhaal van gister, dus wie t wil weten.........
Vandaag mn eerste gonal-injectie gehad, zelf gespoten, ging prima (had mezelf al eerder gespoten dus het was niet vreemd) en nu maar afwachten of ik me nog vreemd ga gedragen merk nu nog niets, doe alleen af en toe een handstandje in de kamer en hang soms in de gordijnen maaaaaar verder gaat alles perfecto!!!Morgen in de tuin bezig, we hebben een nieuwe voortuin (een stuk betegeld) en nu moeten er nog planten in want dat staat wel zo gezellig, dus duim voor ons op mooi weer want dat zou wel heel fijn zijn.
Prettig weekend...en tot gauw,
Groetjes pluk

He Pluk,

verder ben je wel normaal dus..haha...
Hoop dat jullie mooi weer hebben, hier is het pet namelijk. Nou ja, echt pet? Beetje regen en dan weer de zon. Echt jammer want mijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd. Dus een buitenprogramma bedacht, maar ja... vanavond uit eten dan zitten we droog.....

Ik "spreek" je vast wel weer na het weekend.....

Prettig weekend, groeten Hendrika...

Ha die Hendrika,
Het viel nog mee vandaag af en toe een bui maar de tuin is af,joehoe.
Hopelijk heb jij ook een mooi feest van je ouders en was het nog veel droog daar in dat verre noorden!
Spreek je snel!
Groetjes pluk

Hee Pluk,

Vertel nog 'ns over die injectiepen!
Bedoel je daarmee een metalen hulsje waar je de injectie indoet, zodat je de naald niet in je buik ziet gaan?
Een soort van veer. Lees het wel weer!
lfs. Suus

Ja het ziet er echt uit als een (dikke) pen, hierin stop je dan dat buisje(v glas) waar de hormonen in zitten,wanneer je t dan gaat gebruiken, draai je er een dop op waar de naald in zit (klein naaldje) en als je de (witte) dop eraf haalt zie je de naald dan draai je de "pen"op de goede hoeveelheid(cc is t geloof ik)ik dus 50 en prik je de naald in je buik je drukt op de bovenkant vd "pen"en de prik is gezet, snap je, duidelijker kan ik t denk ik niet uitleggen, maar jij gebruikt(e) dit toch ook??
Ik heb ook nog niemand anders hierover gehoord of heb ik iets gemist?
Hoor t nog van je! groetjes pluk

Terug
Bovenaan