HALLO

Goedemorgen meiden!

Hebben jullie al buiten gekeken? Een stralende blauwe hemel, de zon schijnt de temperatuur is lekker. Wordt het dan toch nog echt zomer in nederland? Dat neemt wel een dipje weg hoor. Je hebt gelijk dat vakantie gevoel. Ik hoop alleen dat dit weer een langer duurt dan 1 dag. Ben alleen bang dat ik dan valse hoop heb als ik de weermannen moet geloven. Yek, het is zo fijn om buiten te leven in de zomer.
Meiden heb weinig te melden, wilde jullie alleen een zeer prettig weekend wensen. Voor degenen die op hun NOD wachten veel succes. Voor degene die aan het klussen zijn. Veel plezier, na zo'n lange zwoele zomeravond (hihihi). Voor alle andere, tja ook veel plezier, succes, geluk enz enz. Eigenlijk voor iedereen dus.

Liefs Molly.

Heee die molly,

Leuk te lezen dat je weer ok bent. heerlijk he wakker worden met de zon in je gezicht! Ik heb zelf nu ook ff niks te melden dus zoveel berichtjes zal ik niet achterlaten.

Voor jou geldt het ook hoor!! Veel plezier en geluk!!!

Liefs Claudy

Ha lieffie, jij ook hier, ik las bij het berichtje van Inge dat het wel met jullie gaat. Knap hoor na zo'n ingrijpend iets. En inderdaad lekker een eind wandelen doet goed. Effe de boel de boel laten en lekker genieten (zo goed als dat gaat) van andere dingen. Meid een fijn weekend, en ik hoop voor jullie dat een zwangerschap (die wel goed gaat) niet lang zal uitblijven. Het was jullie 2e miskraam he? Misschien een oppepper. Mijn vriendin heeft ook 2 miskramen gehad, en is na de laatste miskraam gelijk weer zwanger geworden en heeft nu een heerlijke zoon. Moed houden dus.....(makkelijk gezegd he).

Liefs Molly.

Hee Molly,

We zijn aan het verven geslagen ipv wandelen. Onze slaapkamer moet echt eens afgemaakt worden. Werd er helemaal gek van. Nu eindelijk aktie. Morgen gaan we wel wandelen.
Ik heb ook gehoord dat je na een mk vruchtbaarder bent dan normaal. Dus zijn we alweer aan de klus. Al is zondag wel de laatste keer voordat Danny op donderdag voor een uitgebreid onderzoek zijn zaad moet inleveren. Maar daarna gaan we weer gewoon verder hihihi. Nu is het raar omdat ik geen zicht meer heb op mijn cyclus. Die is in de war dus klopt er niets meer van. Ik had toch besloten niets meer te doen dus we wachten gewoon af. Hoor mij nou, makkelijk gezegd he? Nu nog kijken of ik dat kan zonder op vakantie te zijn.
Het wordt tijd dat jij eens goed nieuws krijgt!! Ik gun het je zo!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan