hallo!

Dag lieve meiden, daar ben ik weer. Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden!
Inmiddels ben ik lichamelijk aardig opgeknapt van de miskraam, maar het 'litteken op het hart' zal er wel altijd blijven zitten (en daar hebben we ook vrede mee hoor!).
Ik heb net geprobeerd zoveel mogelijk berichtjes te lezen, maar ik heb natuurlijk erg veel gemist in de tussentijd. Het lijkt wel of iedereen ineens in de molen zit. Ik mag toch nog wel meekletsen hè?!

Voor de meiden die me niet kennen: ik was net de mmm ingestapt toen ik toch spontaan zwanger bleek te zijn (ronde 14). Toen ik 12 weken zwanger was ging het mis. Maar wij hoeven dus niet verder onderzocht te worden, alles is okee want we werden zwanger. Ik hoop alleen dat het zwanger worden niet weer zolang duurt de volgende keer.

Kan iemand me bij de volgende update op de lijst zetten? El, 37 jaar, bezig sinds mei 2003, miskraam augustus 2004.

Liefs, el.

Hoi el,

Welkom terug! Natuurlijk hadden we je hier liever niet gezien (onder deze omstandigheden), maar helaas, de dingen lopen niet altijd zoals je wenst.

Ik hoop echt van harte voor je dat het snel weer raak is. Je weet in ieder geval dat het kan. Uit ervaring weet ik ook dat gevaarlijk is, je wilt gewoon gelijk weer zwanger zijn. En als je weet dat het kan, is de teleurstelling vaak nog groter als je dan toch weer ongesteld wordt.

Ik wens je heel veel sterkte met de verwerking (dat zal nog wel even duren).
Ik herinner me dat jij les geeft, wisten je leerlingen het al??

Liefs,
Anne

Hallo El

Je moet inderdaad veel bij lezen als je even een paar weken weg bent geweest. Kreeg een mail van moi met een heel verhaal over het forum. Snapte niet wat ze echt bedoelde, maar heb de verhalen net gelezen. Nou ja zeg.
Ik ben erg blij dat we nog contact hebben en heb in de vakantie vaak aan jullie gedacht.
Ik denk inderdaad dat de pijn nooit over zal gaan, maar wel steeds meer naar de achtergrond verdwijnt. Af en toe zal je het nog wel eens moeilijk hebben, maar het is iets wat nu bij je leven hoort, hoe erg dat ook is.

Hoe ga je het aanpakken op school? Want als ik me goed herinner wisten je collega's het toch al? Nou ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger bent. En natuurlijk mag je meekletsen. Daarvoor zitten we hier toch.

Liefs janna nienke

Lieve El,

Jeetje wat is dit dubbel, dat gevoel van dat je er weer bij bent. Het liefst had ik en de rest van al de andere meiden gewild dat het goed was gegaan met jullie babietje. Je zal heel veel kracht moeten hebben om dat te verwerken en geef het inderdaad voor je zelf en voor je man een plekje in jullie hart want jullie zullen het niet vergeten. Maar 1 ding weten jullie zeker zwanger kan je worden. Heel veel sterkte van mij.

Liefs Mick

Hoi El,

Mijn verhaal lijkt een beetje op die van jou. We waren bijna een jaar bezig en had gezien mijn leeftijd (35) dus ook al een verwijzing gekregen voor de fert. klin. Toen ik zwanger bleek te zijn. Bij mij ging het mis toen ik 10 weken was. We weten nu idd dat we samen zwanger kunnen worden, nu maar hopen dat we er de volgende keer niet zo lang op hoeven te wachten.
Heel veel sterkte

Hoi lieve el, tuurlijk mag je hier weer mee kletsen, alleen hadden wij (ik) je toch nog liever op het andere forum gezien. Maar helaas de werkelijkheid is anders. Meid welkom terug hier, maar toch hoop ik dat het maar voor korte duur zal zijn, en dat je weer snel naar het volgende forum mag.....!

Liefs Molly.

Hey lieve el,

Vind het fijn dat je er weer bent, had alleen liever gehad,,,dat je gewoon ff kwam buurten, maar helaas!! Jullie gaan er weer voor!! En inderdaad je weet dat het kan en dat is ook al een heel fijn idee!!

Ik hoop zoooo dat ik je heel snel weer mag feliciteren!!

Liefs moi xxxx

hoi el,
volgens mij kwam ik net op t forum toen jij er af ging...wat ontzettend dat t mis is gegaan, dat moet heel moeilijk zijn. ik wens je alle sterkte toe! ik hoop dat we snel naar een volgend forum kunnen! lis

Terug
Bovenaan