Hallo

Hallo meiden,

Ik zýt even achter de computer ýn het ýnternet cafe op ons resort dus ýk kon het nýet laten om even op het forum te komen.

We hebben het hýer prýma. Alle spannýngen van het afgelopen jaar komen eruýt. Maargoed dat geeft nýet daarom ga je ook op vakantýe.

Hoe ýs het met jullýe? Nog nýeuwtjes te melden?

Dýkke kus Inge

He Inge,

Wat fijn dat jullie het zo lekker hebben!! Hebben jullie lekker weer??

Hier begint het behoorlijk frisjes te worden. Geloof nu echt dat we de herfst in gaan. Verder gisteren met Manlief en kindje naar de efteling geweest, het was er echt super rustig, we konden er ook zo naar toe rijden geen file, en geen file terug, ondanks dat er een landelijke stakingsdag voor de treinen was. Een erg leuke dag hebben we gehad. We konden voor elke attractie zo doorlopen en blijven zitten. Terwijl er op een drukke dag 42000 mensen rondlopen.

Verder gaat het goed met iedereen, Lara had afgelopen maandag haar echo en alles is goed met de babie, alleen zelf is zij nog heel erg misselijk, laten we hopen dat ze zich snel beter gaat voelen.

En Suus gaat het ook erg goed, en met mij ook en met Cynthia.

Maak er een toffe vakantie van, genietse samen. En we spreken je daarna weer ok.

lfs Mick

Heeeej Ing!

Lachen! Leuk dat je schrijft vanaf je vakantieadres! Je kunt al behoorlijk Turks zo te lezen! ;) Geniet lekker van je vakantie. Jullie verdienen het! Groetjes aan Dennis en tot mails!

-x- Floor.

Hee Inge,

Leuk dat je even op het forum bent vanaf het Turkse.
Goed naar je zin, good for you!!
Hier alles OK.

Geniet er nog maar flink van, voor je het weet is het weer voorbij!
Groetjes van ons voor jullie beiden, en veel liefs voor jou!

lfs. Suus

Hoi!!
Bedankt voor je update over iedereen! Zo ben ik toch weer op de hoogte!
Het is hier prachtig weer! Ik neem regematig een duik in het zwembad omdat ik uit mijn bikini zweet. 100% zomerweer dus.
Wat een goed idee om naar de efteling te gaan! Heeft je kleine meisje lekker genoten?? Wat super zeg dat jullie weer lekker kunnen genieten met zijn drietjes! Ýk výnd het echt super voor je!

Als je de andere meiden spreekt doe ze dan de groeten van deze forumverslaafde!

Dikke kus,
Ýnge

Heeee Inge,

Wat ontzettend lief berichtje uit Turkije, ben echt super blij voor jullie dat het zo heerlijk daar is zo samen, geniet er flink van, en laat even alles los, en tank lekker bij samen met je mannetje!!!

Ja, B en I en ik zijn weer super blij met elkaar, het gaat heel erg goed, en we zijn daar heel erg blij mee, dat meen ik echt, dat we weer zo naar elkaar toegegroeid zijn, het voelt super goed.

Zal de groetjes aan iedereen doen van jou.

Tot snellie weer he,

Lfs en dikke knuffel van mij

hee meýden,

mýjn berýchtje ýs onder dýe van jullýe geplaatst? Hebben we dan tegelýjk zýtten typen of gaat het Turkse net gewoon langzaam.

Wýj vermaken ons nog steeds prýma hoor.
Suus hoe ýs het met de voorbereýdýngen?? Ik denk veel aan je.

Heeeee Floor!! Jou had ýk hýer nýet verwacht! Leuk!!!!

We maýlen na de vakantýe weer!!

Dýkke Kus ýnge

Terug
Bovenaan