Hallo

Hallo meiden,

Ik ben even een paar dagen uit de lucht geweest omdat het hier druk was met allerlei zaken.
Ik werk nog steeds niet en heb besloten om eventjes voor mijzelf te kiezen. De miskraam is helaas niet de enige tegenvaller.

Mijn manager wil me erg graag helpen.(ze reageert erg goed) Ik voel er niet zoveel voor maar omdat het nooit kwaad kan heb ik vrijdag een afspraak met een dame die me gaat helpen om de gebeurtenissen van het afgelopen jaar te verwerken. Ik zie het wel. Misschien is het wel erg fijn. Het bedrijf waar ik werk heeft er goede ervaringen mee.

Ik heb ook weer een lichtpuntje want ik dacht donderdag mijn eisprong te voelen. Zou erg mooi zijn want dan is mijn cyclus weer op gang. Ik hoop dan ook dat ik met een week of 2 ongi ga worden dan kunnen we verder.

Hoe is het verder hier?
Heb ik belangrijke dingen gemist??

Liefs inge

Je hebt groot gelijk dat je even voor jezelf kiest!!
het is ook niet niets... wel fijn dat je werk wat dat betreft meewerkt. en soms kan het heel erg opluchten om met een buitenstaander over bepaalde zaken te praten. hopelijk ervaar jij dat ook zo.
ik wens je in elk geval veel sterkte en succes en hoop dat je cyclus weer snel op gang komt.
hou je taai he?
gr. petra

Hoi meissie,

Tja, misschien heb je er wat aan en lucht het een beetje op... ik heb ook weleens gehoord dat het besef pas later komt, na een mk....

Heel veel sterkte en tot snel, Lill

Hallo Inge,
Je hebt ook nogal wat meegemaakt de laatste maanden. Ik hoop voor je dat dat gesprek je oplucht en dat je weer een beetje beter in je vel komt te zitten.
Wel goed nieuws dat je ws je eisprong voelde. Ik hoop het zo voor je.
Sterkte!
patricia

Hoi,

We zijn vandaag naar het UMC geweest en die boden ook maatschappelijke hulp aan. Omdat we daar allebei wat aan hebben lijkt ons dat misschien beter dan die coach via mijn werk.

Ik ben trouwens inschock over wat anders wat er vanochtend in het UMC is besproken. Blijkt dat ze normaal gesproken mensen als ze eenmaal zwanger zijn geworden (ongeacht of ze al 2 jaar onderweg zijn zoals wij) weer een jaar naar huis sturen om het zelf te proberen!!!!!!!!!!!!!!! Omdat wij al zolang onderweg zijn en wat tegenslagen te verwerken kregen wilde ze ons een half jaar naar huis sturen. Ik heb me suf gejankt daar en gezegd dat ik het wachten echt niet meer aan kan op dit moment. Ik bedoel de maat is wel een keer vol hoor. Het uitzicht op een zwangerschap is het enige wat me momenteel op de been houdt.
Ze begreep het gelukkig en over 3 weken mogen we terug komen om te bespreken of ze ons wel meteen mag helpen. Ze moeten dit eerst in het medisch overleg bespreken. Ik viel echt bijna van mijn stoel af hoor. NA 2 JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!! DOE EENS NORMAAL ZEG!!!!! Nu maar duimen dat het medisch overleg goed uitvalt voor ons.

liefs inge

Hoi Inge,
jeetje wat belachelijk zeg !!! Hebben die mensen geen gevoel ofzo? dat ze daar nog overleg over moeten hebben, echt niet te begrijpen vind ik dat!
Ik hoop dat je goed nieuws krijgt over drie weken.

rustig aan meissie en denk aan je / jullie zelf.

Liefs A

hoor dat wel vaker idd. zij zouden het toch moeten begrijpen zou je denken!hopelijk heb je over 3 weken goed nieuws, we duimen allemaal voor je in elk geval! sterkte en succes!

Terug
Bovenaan